Associated Press |
Και τούτο γιατί μπορεί - όπως μεταδίδουν τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία - η βρετανική Αστυνομία να μην αποκλείει το ενδεχόμενο της τρομοκρατικής ενέργειας, ως αιτίας του δυστυχήματος, αλλά πολλοί στη Μεγάλη Βρετανία έχουν διαφορετική γνώμη, θεωρώντας ότι ο μεγάλος ένοχος βρίσκεται στην άσχημη κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και των συρμών και σε τελευταία ανάλυση είναι συνέπεια της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών. Και δικαιώθηκαν, γιατί αποκαλύφθηκε ότι το πρόβλημα βρισκόταν στις χαλασμένες και σάπιες ράγες, γεγονός που προκάλεσε την παραίτηση του γενικού διευθυντή της ιδιωτικής εταιρίας, που έχει αναλάβει την υποδομή των βρετανικών σιδηροδρόμων.
Θυμίζουμε πως μόλις πριν ένα χρόνο είχε συμβεί κι άλλο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη Μεγάλη Βρετανία, το οποίο αποτέλεσε την αφορμή για το άνοιγμα μιας μεγάλης και έντονης συζήτησης για τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης των βρετανικών σιδηροδρόμων. Σιδηρόδρομοι, οι οποίοι παρουσιάζουν σοβαρότατα προβλήματα υποδομής και πάσχουν από συνεχείς καθυστερήσεις και ακυρώσεις, ενώ η έλλειψη πόρων δεν αφήνει περιθώρια για ουσιαστικές βελτιώσεις.
Βλέπετε, είτε για την ελληνική ακτοπλοΐα πρόκειται, είτε για τους βρετανικούς σιδηροδρόμους, το κυνήγι του κέρδους και η απελευθέρωση της ασυδοσίας του μεγάλου κεφαλαίου δε συμβιβάζονται με ασφαλείς και ικανοποιητικές συνθήκες μετακίνησης των ανθρώπων.