Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΚΕΠΚΑ)
Αυξήθηκαν οι καταγγελίες για τον τουρισμό

Αυξημένες κατά 25% είναι οι καταγγελίες και τα παράπονα τουριστών που κατέγραψε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) φέτος, συγκεκριμένα από 1η Ιούλη μέχρι και 15 Αυγούστου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Συνολικά, οι κλήσεις που δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ έφτασαν τις 230 έναντι 184 πέρσι. Την «πρωτιά» είχαν τα ξενοδοχεία και γενικά τα καταλύματα, ακολουθούν τα αεροπορικά ταξίδια, τα οργανωμένα ταξίδια, οι κλήσεις για ενημέρωση σχετικά με τη νέα γρίπη και οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ενώ δεν έλειψαν και καταγγελίες για ακρίβεια και παραβίαση αγορανομικών διατάξεων. Μεταξύ άλλων, οι καταγγελίες αφορούσαν άρνηση ιδιοκτητών καταλυμάτων να επιστρέψουν την προκαταβολή σε περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης έκανε έγκαιρα την ακύρωση ή απαίτηση προκαταβολής ολόκληρου του τιμήματος της διαμονής, ενώ από το νόμο προβλέπεται ότι πρέπει να προκαταβάλλεται μόνο το 25% του συνολικού τιμήματος. Ακόμη, συχνές ήταν οι καταγγελίες για παραπλάνηση καταναλωτών κατά το «κλείσιμο» του καταλύματος, δηλαδή άλλα να «υπόσχονται» οι ιδιοκτήτες και άλλα να αντιμετωπίζουν φτάνοντας εκεί. Ανάμεσα στις καταγγελίες που δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ ήταν και άρνηση ξενοδόχων να δεχτούν κρατήσεις από κατόχους δελτίων κοινωνικού τουρισμού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ