Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ κάνουν ό,τι μπορούν για να πείσουν το λαό ότι οι ιδιωτικοποιήσεις τομέων και επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας επιταχύνονται για το καλό του. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική. Τρανταχτό παράδειγμα η «απογείωση» των τιμών για τα δρομολόγια του οδοντωτού σιδηροδρόμου στην Αχαΐα που συνδέει το Διακοφτό με τα Καλάβρυτα. Οι οποίες, από 3,70 ευρώ και 6,80 (με επιστροφή) που ήταν μέχρι τον περασμένο Ιούλη, την 1η Αυγούστου εκσφενδονίστηκαν στα 9,50 και 19 ευρώ (αύξηση δηλαδή που προσεγγίζει το 300%!) αντίστοιχα.
Είτε αναλογιστεί κανείς ότι το συγκεκριμένο έργο, που άρχισε να λειτουργεί στα τέλη του 19ου αιώνα κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί τις μεταφορικές ανάγκες και τη σύνδεση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής των Καλαβρύτων με την παραλιακή ζώνη του νομού, είτε σκεφτεί ότι η συγκεκριμένη πανέμορφη διαδρομή που διασχίζει το φαράγγι του Βουραϊκού προσφερόταν για μια προσιτή οικονομικά εκδρομή των λαϊκών οικογενειών, φτάνει στο ίδιο συμπέρασμα: Τόσο η ανάγκη των εργαζομένων σε ασφαλή και φτηνά μεταφορικά μέσα, όσο και η ανάγκη τους σε ασφαλή και ποιοτική αναψυχή χτυπιέται ανελέητα από την πολιτική που υπηρετεί τα μονοπώλια.
Οσοι σπεύδουν να δικαιολογήσουν τις αυξήσεις με την πρόσφατη αλλαγή των σιδηροδρομικών γραμμών και των συρμών, δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να αναπαράγουν τη λογική που λέει ότι η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών προϋποθέτει οι εργαζόμενοι να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Νομιμοποιούν, δηλαδή, την εμπορευματοποίηση - ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων και δένουν χειροπόδαρα τους εργαζόμενους στις επικίνδυνες από πολλές πλευρές για τα συμφέροντά τους «ράγες» του εκσυγχρονισμού...