Παρασκευή 11 Σεπτέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ
Φεσώνουν ανενόχλητοι το βουλιαγμένο στα ελλείμματα ΝΑΤ

Ευνοϊκές ρυθμίσεις υπέρ του εφοπλιστή Αγούδημου για χρέη του στο ΝΑΤ, που μόνο για δύο πλοία του φτάνουν το 1 εκατομμύριο ευρώ!

Ο Αγούδημος κυκλοφορεί τα πλοία του όποτε και όπως θέλει, ανενόχλητος, ακόμα κι αν παραβιάζει στοιχειώδη δικαιώματα των ναυτεργατών

Eurokinissi

Ο Αγούδημος κυκλοφορεί τα πλοία του όποτε και όπως θέλει, ανενόχλητος, ακόμα κι αν παραβιάζει στοιχειώδη δικαιώματα των ναυτεργατών
Νέα ευνοϊκή ρύθμιση υπέρ του εφοπλιστή Αγούδημου έγινε χτες από το ΝΑΤ, όταν τα χρέη του εφοπλιστή είναι απροσδιόριστα. Την περασμένη Δευτέρα, η διοίκηση του ΝΑΤ είχε αποφασίσει να απαγορεύσει από χτες την ελευθεροπλοΐα των πλοίων «ΡΟΔΑΝΘΗ» και «ΜΑΡΙΝΑ» της εταιρείας GA FERRIES, που ανήκει στο συγκεκριμένο εφοπλιστή, λόγω των οφειλών του, που γι' αυτά τα δύο πλοία ξεπερνούν από πρόχειρους υπολογισμούς τις 700.000 ευρώ. Ωστόσο, χτες, δόθηκε παράταση ελευθεροπλοΐας στο πλοίο «ΡΟΔΑΝΘΗ» μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη, ενώ από το ΥΕΝ δε δίνονταν σαφείς πληροφορίες για την ελευθεροπλοΐα του πλοίου «ΜΑΡΙΝΑ».

Η ευνοϊκή μεταχείριση του εφοπλιστή Αγούδημου από το ΥΕΝ, αλλά και τον πρόεδρο του ΝΑΤ, αφού απαιτείται και η δική του σύμφωνη γνώμη, είναι η «επιβράβευσή» του για την ταλαιπωρία που προσέφερε όλη τη θερινή περίοδο στους εκατοντάδες επιβάτες που ταξίδεψαν με τα πλοία του, από τις απανωτές βλάβες τους, όπως αυτές του «ΜΑΡΙΝΑ». Επίσης είναι τα ...συγχαρητήρια, που έχει εγκαταλείψει πλοία του στο λιμάνι του Πειραιά, όπως το «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», και ναυτεργάτες απλήρωτους. Ενώ κάθε μήνα τα πληρώματα των πλοίων του που βρίσκονται εν κινήσει δίνουν μάχη για να πάρουν τους μισθούς τους. Θύματά του είναι και οι υπάλληλοι των γραφείων του. Ηδη, από την περασμένη βδομάδα, έχει θέσει σε διαθεσιμότητα 9 υπαλλήλους του, στις 14 του μήνα θα θέσει άλλους δύο και όπως όλα δείχνουν έπεται συνέχεια.

Ο εφοπλιστής Αγούδημος δεν αποτελεί εξαίρεση στην παραβίαση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Ακτοπλοΐας - που φτάνει μέχρι τη μη καταβολή των δεδουλευμένων - και της υποχρεωτικής 10μηνης λειτουργίας των πλοίων. Είναι χαρακτηριστικό δείγμα της επίθεσης που έχουν εξαπολύσει συνολικά οι εφοπλιστές σε βάρος όσων ναυτεργατικών δικαιωμάτων έχουν απομείνει όρθια, μετατρέποντας τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σε τσιφλίκι τους. Και όλα αυτά με τον αέρα που τους δίνει η πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαϊκής Ενωσης με μπούσουλα την αύξηση της εφοπλιστικής κερδοφορίας. Οπως καταγγέλλουν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, δεν υπάρχει ακτοπλοϊκή εταιρεία που να μην παραβιάζει την ΣΣΕ Ακτοπλοΐας, ενώ, καθ' όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου, αυθαίρετα παρέμεναν ακινητοποιημένα από τους εφοπλιστές περίπου 20 ακτοπλοϊκά πλοία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ