Τρίτη 29 Σεπτέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΛΑΜΙΑΣ
Αυξήσεις - «φωτιά» πάνω από 70%!

Από κινητοποίηση του ΚΚΕ στα διόδια Αφιδνών με αίτημα να καταργηθούν τώρα όλα τα διόδια
Από κινητοποίηση του ΚΚΕ στα διόδια Αφιδνών με αίτημα να καταργηθούν τώρα όλα τα διόδια
Αυξημένα χαράτσια διοδίων από 52,7% έως και 73,7% υποχρεώνονται να πληρώνουν από σήμερα οι οδηγοί που κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, καθώς η ιδιωτική κοινοπραξία της «Ιόνιας Οδού» (Νέα Οδός), που τα εκμεταλλεύεται, με βάση τη «σύμβαση παραχώρησης» που ψήφισαν από κοινού ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αποφάσισε να τα χρεώνει με βάση τη χιλιομετρική απόσταση που διανύει κάθε όχημα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολόγηση, για έναν οδηγό ΙΧ που θα θέλει να διανύσει την απόσταση Αθηνών - Λαμίας με επιστροφή θα πληρώνει 12,6 ευρώ, από 8,25 ευρώ που πλήρωνε μέχρι τώρα (αύξηση 52,70%). Οι νέες τιμές που θα ισχύσουν στους μετωπικούς σταθμούς είναι: Στις Αφίδνες 1,85 ευρώ, στη Θήβα 2,25 ευρώ και στην Τραγάνα 2,20 ευρώ. Σημειώνεται ότι πλέον οι οδηγοί που πλήρωναν μόνο στα διόδια των Αφιδνών κατά την έξοδο 2,75, θα πληρώνουν τώρα 1,85 στην έξοδο και 1,85 στην επιστροφή στην Αθήνα, δηλαδή 3,7 ευρώ.

Αντίστοιχα οι οδηγοί των άλλων οχημάτων και για την ίδια διαδρομή θα πληρώνουν:

  • Το ποσό των 9,9 ευρώ οι οδηγοί δίκυκλων, από 5,70 ευρώ (αύξηση 73,70%).
  • Το ποσό των 31,90 ευρώ οι οδηγοί διαξονικών και τριαξονικών φορτηγών, από 20,70 ευρώ (αύξηση 54,10%).
  • Το ποσό των 44,70 ευρώ οι οδηγοί τετραξονικών φορτηγών και άνω, από 28,80 ευρώ (αύξηση 55,20%).
Χαράτσι και στις τοπικές διαδρομές

Επιπλέον, από σήμερα με την έναρξη λειτουργίας και πλευρικών σταθμών θα είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν διόδια και όσοι κάνουν τοπικές διαδρομές, ακόμη και στον παράδρομο της Εθνικής. Ειδικότερα, πλευρικοί σταθμοί θα λειτουργούν στο ύψος του Καπανδριτίου (θα στοιχίζουν 1,05 ευρώ για τα ΙΧ), Μαλακάσας (0,80 ευρώ), Οινοφύτων (0,35 ευρώ), Θήβας (0,50 ευρώ) και Τραγάνας (1,75 ευρώ). Παράλληλα, η ιδιωτική κοινοπραξία ετοιμάζει την κατασκευή και άλλων πλευρικών σταθμών διοδίων κατά μήκος της διαδρομής, με πιο χαρακτηριστικούς αυτούς στους κόμβους Αγίου Στεφάνου και Βαρυμπόμπης, που θα αναγκάσουν τους εργαζόμενους της Βορειοανατολικής Αττικής να πληρώνουν διόδια για να πάνε και να 'ρθουν στη δουλειά ή στο σπίτι τους.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά τις αλλεπάλληλες αυξήσεις που έγιναν ένας οδηγός ΙΧ που θα χρειαστεί να διανύσει την απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή θα πληρώνει πλέον για διόδια 34,4 ευρώ (δηλαδή όσο περίπου και τη βενζίνη), έναντι 20 ευρώ που πλήρωνε μέχρι το καλοκαίρι και έναντι 11,4 ευρώ που πλήρωνε το 2005. Δηλαδή μέσα σε τέσσερα χρόνια είχαμε μια αύξηση στα διόδια πάνω από 200%!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ