«Ενας 61χρονος Ελληνας μηχανικός δεξαμενοπλοίου ελληνικών συμφερόντων με σημαία Λιβερίας βρήκε τραγικό θάνατο χτες το πρωί στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μέσα στο μηχανοστάσιο του πλοίου όταν εκδηλώθηκε πυρκαγιά την ώρα που το πλοίο εφοδιαζόταν με καύσιμα. Εκτός από τον μηχανικό που σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του Λιμενικού έπαθε ασφυξία από τις αναθυμιάσεις και 5 αλλοδαποί ναυτικοί του πλοίου έπαθαν εγκαύματα (...) όπως ενημέρωσε ο 70χρονος Ελληνας καπετάνιος την ώρα που εκδηλώθηκε η φωτιά στο πλοίο γινόταν πετρέλευση» (το θέμα στο ΕΘΝΟΣ).
«Οργή στη γερμανική κυβέρνηση και τα συνδικάτα προκαλεί η ξαφνική μεταστροφή της General Motors που αποφάσισε τελικά να μην πουλήσει την Opel στη ρωσο-καναδική κοινοπραξία Magna. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ξαφνικά αργά προχτές το βράδυ ότι εγκαταλείπει την πώληση της Opel επικαλούμενη τη βελτίωση των οικονομικών συνθηκών και τη στρατηγική σημασία της γερμανικής εταιρείας (...) ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου κληθείς να σχολιάσει το θέμα αρκέστηκε απλώς να πει ότι η GM παίρνει μόνη της τις επιχειρηματικές της αποφάσεις» (το θέμα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ).
«Σύμφωνα με τον Wallace, "μεχρι τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο του 1943, το ΕΑΜ αναμφισβήτητα καταγίνοταν με τη μεθόδευση ενός βίαιου κομμουνιστικού πραξικοπήματος, με τη χρήση του ΕΛΑΣ" (...) "οι αντάρτες του ΕΛΑΣ (...) περιφέρονται με μαχαίρια και φισεκλίκια, προσπαθώντας να μοιάσουν στους ήρωες του 1821" (...) το ΕΑΜ ήλεγχε το μυαλό και το νευρικό δίκτυο της Ελεύθερης Ελλάδας (...) το ΚΚΕ κατόρθωνε να παρουσιάζει το άσπρο, μαύρο (...) αμαύρωνε όλους τους ανταγωνιστές (...) οι δημοκράτες Βενιζελικοί συνεθλίβησαν μεταξύ του σταλινικού ΚΚΕ και της βρετανικής υπεροψίας» (με υπογραφή Π. Μανδραβέλη η προδημοσίευση βιβλίου του D.J. Wallace με εισαγωγή του (λέγε με Yale...) Στάθη Καλύβα! / ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).