Τετάρτη 20 Γενάρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Αδεια στον Αγούδημο να σαλπάρει κατασχεμένα πλοία!

Την ανάκληση των «σημάτων ελευθεροπλοΐας» για τα πλοία «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» και «ΜΑΡΙΝΑ» απαιτούν οι απλήρωτοι υπάλληλοι της εταιρείας και τα ταξικά ναυτεργατικά συνδικάτα

Μόνο προς το ΝΑΤ οι δηλωμένες οφειλές για το «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» είναι 717.200 ευρώ και για το «ΜΑΡΙΝΑ» 659.247 ευρώ

Eurokinissi

Μόνο προς το ΝΑΤ οι δηλωμένες οφειλές για το «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» είναι 717.200 ευρώ και για το «ΜΑΡΙΝΑ» 659.247 ευρώ
Αδεια στον εφοπλιστή Αγούδημο να φυγαδεύσει δύο από τα κατασχεμένα από το ΝΑΤ και άλλους πλοία του, φαίνεται να έδωσαν προχτές οι λιμενικές αρχές με την έκδοση «Εντυπων Σημάτων» για χορήγηση ελευθεροπλοΐας. Τα «Εντυπα Σήματα», που εκδόθηκαν από το Α' Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, αφορούν στα πλοία «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» και «ΜΑΡΙΝΑ». Εχουν ημερομηνία 18 Γενάρη 2010 και ήρθαν χτες στο φως της δημοσιότητας, δηλαδή μία μέρα μετά.

Σε επίσημη ερώτηση του «Ρ» προς το γραφείο Τύπου του υπουργείου Ναυτιλίας, για το τι ακριβώς συμβαίνει, προφορικά απάντησαν ότι η ελευθεροπλοΐα αφορά «πλόες εντός του λιμένος Πειραιώς». Ενώ σε γραπτή απάντηση που στάλθηκε στις 8 το βράδυ, δηλαδή 8 ώρες μετά την ερώτηση αναφέρεται: «Η χορηγηθείσα άδεια ελευθεροπλοΐας - μετά από αίτημα των επισπευδόντων δανειστών - στα πλοία "ΜΑΡΙΝΑ" και "ΡΟΜΙΛΝΤΑ" της εταιρείας G.A. FERRIES (ΑΓΟΥΔΗΜΟΥ), εντός του λιμένος Πειραιά ή εντός των χωρικών υδάτων (όχι σε απόσταση μεγαλύτερη των 6 ν.μ.) είναι πάγια τακτική και αφορά στη μεταβίβαση της ευθύνης για την ασφάλεια του πλοίου και των δαπανών φύλαξης στους πλοιοκτήτες. Τα πλοία δεν μπορούν να εκτελέσουν πλόες, καθώς δεν έχουν ούτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας ούτε πλήρωμα».

Ωστόσο, τα ερωτήματα παραμένουν για τους εξής λόγους: Τα «Σήματα» σαφώς αναφέρουν ότι «χορηγήθηκε ελευθεροπλοΐα μέχρι και την 2-3-2010 αποκλειστικά και μόνο για πλόες εντός ελληνικών χωρικών υδάτων», χωρίς να γίνεται πουθενά λόγος περί 6 ναυτικών μιλίων. Επίσης, ειδικά για το πλοίο «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» ενώ αρχικά είχε εκδοθεί «Εντυπο Σήμα» στο οποίο αναφερόταν ότι χορηγήθηκε ελευθεροπλοΐα «αποκλειστικά και μόνο για πλόες εντός λιμένος Πειραιώς» αμέσως μετά ακολούθησε δεύτερο «Σήμα» με την ένδειξη «ορθή επανάληψη», το οποίο διόρθωνε το «πλόες εντός λιμένος Πειραιά» και ανέφερε «για πλόες εντός ελληνικών χωρικών υδάτων», δηλαδή ότι ο εφοπλιστής μπορεί να μεταφέρει τα πλοία του παντού.

Συνολικά η όλη υπόθεση με τον Αγούδημο δείχνει το μέγεθος του «κράτους εν κράτει» που έχουν εξασφαλίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στους εφοπλιστές. Οι δηλωμένες οφειλές της εταιρείας του Αγούδημου μόνο προς το ΝΑΤ, για το «ΡΟΜΙΛΝΤΑ», είναι, σύμφωνα με τα φύλλα εκκαθάρισης, 717.200 ευρώ, και για το «ΜΑΡΙΝΑ» 659.247 ευρώ. Ταυτόχρονα ο εφοπλιστής οφείλει στους υπαλλήλους της εταιρείας του δεδουλευμένα 4 μηνών και το δώρο Χριστουγέννων, χωρίς να έχει λογοδοτήσει σε κανέναν, ενώ μόνο για τη δρομολογιακή περίοδο 2008 - 2009, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, έχει τσεπώσει πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ από επιδοτήσεις με το «κόλπο» των «άγονων» γραμμών!

Χτες το πρωί αντιπροσωπεία των απλήρωτων και εγκαταλειμμένων υπαλλήλων της εταιρείας του Αγούδημου, στη διάρκεια νέας παράστασης διαμαρτυρίας που έγινε στο υπουργείο με τη συμπαράσταση συνδικαλιστών από τη ΔΑΣ Ναυτιλιακών Υπαλλήλων, απαιτώντας τα λεφτά τους και το δώρο, ήρθαν αντιμέτωποι με μία τουλάχιστον απαράδεκτη, αλαζονική συμπεριφορά από τον Δ. Ροΐδη, προσωπικό σύμβουλο της υπουργού Λ. Κατσέλη, ο οποίος τους επιτέθηκε φραστικά και τελικά τους παρέπεμψε στο υπουργείο Εργασίας.

ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΣ ΝΑΤ με επιστολή τους απαιτούν από το υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας την ανάκληση της ελευθεροπλοΐας των δύο πλοίων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ