Κυριακή 26 Νοέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Δύο σε ένα και κουπέ και κάμπριο

Ενα 206 που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός Coupe 2+2 με αυτά ενός cabriolet είναι το νέο 206 cc που παρουσιάζει η Peugeot  

Ενα 206 που συνδιάζει τα χαρακτηριστικά ενός Coupe 2+2 με αυτά ενός cabriolet είναι το νέο 206 cc που παρουσιάζει η Peugeot. Στηριγμένο στο πάτημα του 206 παραγωγής και χρησιμοποιεί αρκετά από τα βασικά μηχανικά μέρη του. Διαφορετικά είναι τα μεσαία και πίσω τμήματα, τα οποία είναι κατασκευασμένα από επιλεγμένα υλικά ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες. Το 206 cc είναι ένας «τρανσφόρμερ» που μεταμορφώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού που ενεργοποιεί ένα ηλεκτρο-υδραυλικό μηχανισμό που ανοίγει τη σκληρή οροφή. Ετσι το 2+2 coupe γίνεται κάμπριο και μάλιστα χωρίς αυτό να το επιβαρύνει ιδιαίτερα από πλευράς βάρους ή σε θέματα ακαμψίας. Αυτό επιτεύχθηκε χάρις στην προσθήκη μιας σειράς δοκών και ενισχυτών που βρίσκονται σε όλα τα βασικά σημεία του αμαξώματος.

Στο μπροστινό τμήμα, το οποίο είναι όμοιο με αυτό των 206 παραγωγής, έχουν τοποθετηθεί τα φαρδύτερα φτερά του GTi, ενώ νέο και με διαφορετική κλίση είναι το παρμπρίζ. Η οροφή αποτελείται από δυο μέρη, αναδιπλώνεται χάρη σε δύο αρθρωτούς βραχίονες που ενεργοποιούνται από δυο υδραυλικά έμβολα. Ολος ο μηχανισμός ζυγίζει 33 κιλά και σύμφωνα με τη Peugeot είναι απόλυτα στεγανός. Την οροφή συμπληρώνει μια επίσης μηχανοκίνητη εταζέρα, η οποία υποχωρεί όταν αναδιπλώνεται η οροφή, η οποία κρύβεται στο ένα κομμάτι από τα δύο ξεχωριστά τμήματα του πορτ παγκάζ.


Το 206 cc μετατρέπεται από 2+2 coupe σε 20 δευτερόλεπτα ενώ χρειάζονται και άλλα 8 για την κίνηση των τζαμιών. Το σύστημα λειτουργεί σε στάση ή με πολύ μικρή ταχύτητα, έως 10 χλμ/ώρα, ή αλλιώς σταματά, παράγοντας μάλιστα ένα ηχητικό σήμα.

Το νέο μοντέλο φορά το νέο κινητήρα TU5JP4 που έχει υποστεί μετατροπές στην εισαγωγή αέρα, την εξάτμιση, τους εκκεντροφόρους και την ανάφλεξη. Τα 1.587 κ.εκ. αν και περισσότερο οικολογικά, αφού ανταποκρίνονται στους κανόνες εκπομπής ρύπων EURO 3, αποδίδουν 110 ίππους και 147 Nm, εκ των οποίων το 85% είναι διαθέσιμο από τις 2.000 σαλ. Οι επιδόσεις, είναι αυξημένες σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά κατά 20 ίππους και 12 Nm. Για τους γρήγορους υπάρχουν 138 ίπποι που παράγονται από το δίλιτρο σύνολο του κινητήρα EW10J4 και ο οποίος αποδίδει 190 Nm ροπής. Ο 1.600άρης χρειάζεται 11,2 για τα 0-100 και ο δίλιτρος 9,3 δευτερόλεπτα. Η τελική για τον μικρότερου κυβισμού κινητήρα είναι 193 χλμ. ενώ για τον μεγαλύτερο 204 χλμ./ώρα.

Για τον έλεγχο αυτών των εκδόσεων υπάρχουν 4 δισκόφρενα, τα οποία υποστηρίζονται προαιρετικά από ABS και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης. Η ανάρτηση χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία με τα άλλα 206, αλλά οι ρυθμίσεις είναι διαφορετικές ώστε να ταιριάζουν σε ένα coupe. Η κρεμαγιέρα είναι υδραυλικά υποβοηθούμενη και έχει λίγο μικρότερη διαδρομή από τα άλλα 206. Το coupe-cabrio έχει ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης στους προφυλακτήρες που είναι διαφορετικοί στις 2 εκδόσεις.


Τα μπροστινά καθίσματα τύπου μπάκετ είναι περισσότερο κοίλα στο πίσω μέρος για να δημιουργούν περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, και διαθέτουν προσκέφαλα νέου σχεδιασμού που είναι περισσότερο ασφαλή. Ρυθμιζόμενη καθ' ύψος είναι η θέση του οδηγού, ενώ αυτή του συνοδηγού διαθέτει υποδοχές για θέση παιδικού καθίσματος ISOFIX. Τύπου μπάκετ είναι και τα πίσω καθίσματα, που προσπαθούν να προσφέρουν άνεση, στα πλαίσια πάντα ενός αυτοκινήτου 2+2. Ο χώρος αποσκευών με κλειστή οροφή έχει χωρητικότητα 410 λίτρων, η οποία μειώνεται στα 175 αν η οροφή ανοίξει και κρυφτεί στο πορτ-παγκάζ. Ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα και η τιμή του θα διαμορφωθεί γύρω στα 6 εκατ. και αναμένεται στα τέλη του 2000.







Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ