Κυριακή 11 Ιούλη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Αλλο βραβείο της ταιριάζει

Η Διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, με ανακοίνωσή της, θριαμβολογεί αναφέροντας ότι της απονεμήθηκε το βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών», στην εκδήλωση απονομής των εθνικών βραβείων εξυπηρέτησης πελατών, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Εκείνο που δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση είναι ότι οι ...«ευχαριστημένοι» πελάτες της επιχείρησης, λόγω της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων που πιστά ακολούθησαν οι κυβερνήσεις, το νερό, αυτόν τον πολύτιμο φυσικό πόρο, τον πληρώνουν σαν ένα πανάκριβο εμπόρευμα. Αρκεί να αναφέρουμε ότι από το 2000 που η ΕΥΔΑΠ μπήκε στο Χρηματιστήριο, το τιμολόγιο νερού αυξήθηκε πάνω από 150%! Την ίδια περίοδο, τα τέλη αποχέτευσης αυξήθηκαν κατά 80% και τα πάγια πάνω από 200%!

Αν, λοιπόν, έπρεπε να της απονεμηθεί κάποιο βραβείο, αυτό θα ήταν το «βραβείο χαρατσώματος των πελατών»...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ