Σάββατο 30 Απρίλη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Παγίδες θανάτου

30 νεκροί, 53 βαριά και 472 ελαφρά τραυματίες στην άσφαλτο, ήταν ο φετινός απολογισμός της πασχαλινής εξόδου, ως τη Δευτέρα του Πάσχα.

Σύμφωνα με την Τροχαία, από τα 27 θανατηφόρα δυστυχήματα μόνο τρία έγιναν στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους (δύο στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης και ένα στην Εγνατία Οδό), πέντε σημειώθηκαν σε κατοικημένες περιοχές, κυρίως νυχτερινές ώρες, και τα 19, δηλαδή η συντριπτική πλειοψηφία, στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Τι σημαίνει αυτό; Οτι οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έσπευσαν να παραχωρήσουν τη διαχείριση των μεγάλων οδικών αξόνων στο μεγάλο κεφάλαιο, ενισχύοντας την κερδοφορία του και βάζοντας το λαό να πληρώσει διπλά και τρίδιπλα και για την κατασκευή τους και για τη χρήση, αδιαφορώντας για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, που στη συντριπτική του πλειοψηφία αποτελεί παγίδα θανάτου για οδηγούς και επιβάτες. Το οποίο, μάλιστα, προβλέπεται να παραμείνει για αρκετά ακόμη χρόνια κακοσυντήρητο και να μοιάζει περισσότερο με λαιμητόμο παρά με σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο.

Γι' αυτό ο λαός πρέπει να παλέψει ακόμη πιο δυνατά όχι μόνο για κατάργηση όλων των διοδίων, αλλά για να γίνουν τα δημόσια έργα λαϊκή περιουσία. Που θα κατασκευάζονται από Ενιαίο Κρατικό Φορέα Κατασκευών, που θα υλοποιεί όλα τα αναγκαία δημόσια έργα υποδομής. Γιατί είναι δικαίωμά του να κυκλοφορεί ελεύθερα και με ασφάλεια στο δημόσιο οδικό δίκτυο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ