Πέμπτη 8 Σεπτέμβρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ ΤΑΞΙ
«Χειρόφρενο» κόντρα στον αφανισμό

Οι αυτοκινητιστές απαντούν στο νομοσχέδιο που δίνει τα ταξί στις εταιρείες

Από πρόσφατη κινητοποίηση των Επιτροπών Αγώνα στα ταξί και την ΠΑΣΕΒΕ
Από πρόσφατη κινητοποίηση των Επιτροπών Αγώνα στα ταξί και την ΠΑΣΕΒΕ
Οργή και αγανάκτηση προκαλούν στο χώρο των αυτοκινητιστών οι «οριστικές αποφάσεις» της κυβέρνησης για τη λεγόμενη απελευθέρωση του κλάδου που δεν είναι τίποτα άλλο από την εφαρμογή μιας πολιτικής διευκόλυνσης της δημιουργίας μεγάλων εταιρειών στον κλάδο και την παράλληλη υπονόμευση των ιδιοκτητών ταξί που βγάζουν με την προσωπική τους εργασία ένα μεροκάματο.

Με απόφασή της η Πανελλήνια Ομοσπονδίας Ταξί, οι αυτοκινητιστές προχωρούν σήμερα, 8 του Σεπτέμβρη, σε νέα 24ωρη ακινητοποίηση των ταξί, που ξεκινάει στις 5 το πρωί, με στόχο την ενημέρωση των μελών του κλάδου.

Με την κατάργηση της προσωπικής άδειας, που προβλέπει το νομοσχέδιο, την υποχρεωτική ένταξη σε εταιρείες και τη μετατροπή των σημερινών ιδιοκτητών στην αρχή σε μικρομετόχους και στη συνέχεια σε κακοπληρωμένους εργαζόμενους, επιδιώκεται το ξεκαθάρισμα του κλάδου και η ανεμπόδιστη εισβολή των επιχειρηματιών που θέλουν να επενδύσουν στο κλάδο.

Με το νομοσχέδιο το κράτος αναλαμβάνει να συγκεντρώσει, να αφαιρέσει τις άδειες από τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους και να τις μοιράσει στις εταιρείες. Στην πραγματικότητα, δίνει το δικαίωμα μεταφοράς επιβατών μόνο σε εταιρείες ΑΕ και ΕΠΕ, καταργώντας τους χιλιάδες αυτοαπασχολούμενους που σήμερα απασχολούνται στον κλάδο.

Η μεταβατική περίοδος των 3 χρόνων δίνεται για να διευκολύνει τη σύσταση εταιρειών και ΚΥΡΙΩΣ για να δημιουργήσει συγχύσεις και αυταπάτες και να δυσκολέψει την ενιαία αντίσταση στην επίθεση.

Η επιλογή στήριξης του κεφαλαίου και της διευκόλυνσης της κερδοφορίας του, προκύπτει και από τη γενναία ενίσχυση των εταιρειών που θα καταλάβουν τον κλάδο μέσα από τους λεγόμενους αναπτυξιακούς νόμους για ανανέωση των αυτοκινήτων, υποδομές κ.λπ. Ολα τα προηγούμενα χρόνια απέρριπταν κάθε πρόταση για παροχή ανάλογων κίνητρων στους αυτοαπασχολούμενους.

Από την εφαρμογή των διατάξεων του νομοσχεδίου θα υπάρξουν κερδισμένοι και χαμένοι.

ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ θα είναι :

-- Επιχειρήσεις που ήδη δραστηριοποιούνται στο χώρο του Τουρισμού (ξενοδοχειακές, ενοικίασης αυτοκινήτων, αεροπορικές κ.λπ.).

-- Διάφοροι επιχειρηματικοί όμιλοι που έχουν εκφράσει την επιθυμία να εισβάλουν και σε αυτόν τον κλάδο.

-- Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θα αξιοποιήσουν τους λεγόμενους αναπτυξιακούς νόμους.

ΧΑΜΕΝΟΙ θα είναι:

-- Oι χιλιάδες αυτοαπασχολούμενοι ταξιτζήδες, που θα χάσουν τη θέση εργασίας που έχουν ακριβοπληρώσει και θα οδηγηθούν είτε στην κακοπληρωμένη δουλειά είτε στην ανεργία.

-- Οι χιλιάδες οδηγοί ΤΑΞΙ, που και γι' αυτους προδιαγράφεται χειροτέρευση των συνθηκών δουλειάς και αμοιβής.

-- Το επιβατικό κοινό που θα ακριβοπληρώσει τις υπηρεσίες ταξί, γιατί παρά την προπαγάνδα περί ανταγωνισμού και πτώσης του κομίστρου, μόλις μονοπωληθεί ο κλάδος θα επιβάλουν πανάκριβες μονοπωλιακές τιμές.

Η ΠΑΣΕΒΕ και οι Επιτροπές Αγώνα για τα ταξί θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους διεκδικώντας:

  • Κατάργηση του νόμου της λεγόμενης απελευθέρωσης.
  • Η άδεια ΤΑΞΙ να μείνει προσωπική.
  • Οχι στην παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο.
  • Οχι στην κατάργηση του ενιαίου κομίστρου. Οχι στα επταθέσια και εννιαθέσια χωρίς ταξίμετρο και στην ενοικίαση μετά οδηγού.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ