Τρίτη 11 Γενάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
Τηλεόραση
Πολυέξοδη η «Σιλουέτ» του ΠΑΣΟΚ

Πρωτιά στις διαφημιστικές δαπάνες

Συνωστισμός διαφημίσεων που απέφεραν σημαντικά κέρδη στα ΜΜΕ παρατηρήθηκε τη χρονιά που πέρασε, η οποία ήταν σαφώς πολύ πιο «αποδοτική» από την προηγούμενη. Την πρωτιά δεν έχει μόνο η τηλεόραση, αλλά και το ΠΑΣΟΚ. Το κυβερνών κόμμα διέθεσε μεγάλα ποσά για τη «διαφήμισή του», σε μια χρονιά κατά την οποία διεξήχθησαν οι Ευρωεκλογές. Αναδείχθηκε «νικητής» παίρνοντας το πρώτο «βραβείο» στις διαφημιστικές δαπάνες στην τηλεόραση, δαπάνη που ανήλθε σε 2,4 δισ. Στη συνολική δαπάνη το ΠΑΣΟΚ βρέθηκε ανάμεσα σε δύο ινστιτούτα ....αισθητικής και αδυνατίσματος, δηλαδή ανάμεσα στα «Bodyline» και στα «Silhouette», «κατακτώντας» τη δεύτερη θέση στη συνολική διαφημιστική δαπάνη, με 3,4 δισ. ενώ τα «Bodyline», που ήρθαν πρώτα, δαπάνησαν για τη διαφήμισή τους 4,3 δισ. και τα «Silhouette» που κατέλαβαν την τρίτη θέση 2,1 δισ. Τέταρτος στη σειρά των δαπανών έρχεται ο ΟΠΑΠ με 1,9 δισ.

Συνολικά, η διαφημιστική δαπάνη το 1999 ανέρχεται περίπου σε 500 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της Media services, ενώ το 1998 ήταν 371 δισ. Το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας, δηλαδή 208,9 δισ. το εισέπραξαν οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών. Πρώτο στις «εισπράξεις» έρχεται το MEGA με 65 δισ., ακολουθεί ο ΑΝΤΕΝΝΑ με 60 δισ. και αμέσως μετά σε αρκετή απόσταση το ΣΤΑΡ με 37,8 δισ., ο ALPHA (πρώην ΣΚΑΪ) με 31 δισ. και η ΕΤ-1 με 5,8 δισ. Οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί απέσπασαν από τη διαφημιστική πίτα περίπου 8 δισ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media services, αύξηση κατά 29,9% σημείωσαν σε σχέση με το 1998 και οι εφημερίδες που απορρόφησαν 87, 27 δισ. Ανοδική είναι και η διαφημιστική «τάση» στα ραδιόφωνα, που από τις διαφημιστικές δαπάνες απορρόφησαν 23,65 δισ.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Διαφημιστικές δαπάνες στα ΜΜΕ (2007-01-12 00:00:00.0)
ΑΤΙΤΛΟ (1996-09-18 00:00:00.0)
Τα δισ. της διαφήμισης (1996-05-31 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ