Τετάρτη 25 Γενάρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η «χαμένη τιμή» του Πειραιά

Η παρουσία της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά τα δύο τελευταία χρόνια συνέβαλε στην ανάκτηση της «χαμένης του τιμής, αποτέλεσμα των συνεχών κινητοποιήσεων των τελευταίων ετών», σημειώνουν - σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής» - κύκλοι της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ο Πειραιάς εξελίσσεται σε κορυφαίο σταθμό διακίνησης κοντέινερ, έχοντας σημειώσει το 2011 αύξηση κατά 73% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων σε σχέση με το 2010.

Είναι φανερό ότι η γεωγραφική θέση της χώρας την έχει μετατρέψει σε ιδιαίτερα σημαντικό πέρασμα για τις μπίζνες των πολυεθνικών. Η ...«χαμένη τιμή» του πρώτου λιμανιού της χώρας, για την οποία τόσο αγωνιούν τα ΜΜΕ και επιτελεία της αστικής τάξης, αφορά τις κινητοποιήσεις που στρέφονται ενάντια στις οδυνηρές συνέπειες που έχει για τους εργαζόμενους η ανάπτυξη σύμφωνα με τα συμφέροντα των μονοπωλίων. Τις κινητοποιήσεις στις οποίες πρωτοστατούν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ, καταγγέλλοντας ότι η αύξηση της εμπορικής κίνησης στο λιμάνι δε θα συνοδεύεται από π.χ. αύξηση θέσεων σταθερής εργασίας, με πλήρη δικαιώματα, αλλά από επέκταση και κυριαρχία των εργασιακών συνθηκών και σχέσεων σκλαβιάς, πολλαπλασιασμό των «ατυχημάτων», όπως και έγινε. Γι' αυτό και οι εργαζόμενοι, συνολικά ο λαός, όχι μόνο δεν πρέπει να μοιράζονται τους πανηγυρισμούς των αστικών ΜΜΕ για την ανάπτυξη του Πειραιά, αλλά πρέπει να παίρνουν τα μέτρα τους ενάντια σε όσους θεωρούν απώλεια ...τιμής την αγωνιστική διεκδίκηση της εργασίας με δικαιώματα, της ίδιας της ζωής τους που καταστρέφουν η ολοένα εντεινόμενη εκμετάλλευση των πολυεθνικών όπως π.χ. η COSCO και η ολοένα και πιο βαθιά αντεργατική πολιτική των κυβερνήσεων για να κερδοφορεί το κεφάλαιο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ