Τετάρτη 21 Φλεβάρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Προσκλητήριο αγώνα για τις αστικές συγκοινωνίες

Σε ανοιχτή συζήτηση αύριο Πέμπτη καλούν τους εργαζόμενους οι Οργανώσεις Κίνησης της Αχτίδας Μεταφορών του ΚΚΕ

Ταλαιπωρία για το κοινό και χειροτέρευση των συνθηκών για τους εργαζόμενους είναι η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών
Ταλαιπωρία για το κοινό και χειροτέρευση των συνθηκών για τους εργαζόμενους είναι η εικόνα των αστικών συγκοινωνιών
Κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες απευθύνουν οι Κομματικές Οργανώσεις Κίνησης της Αχτίδας Μεταφορών του ΚΚΕ, για να συζητήσουν από κοινού τα «καυτά» πρόβλημα των συγκοινωνιών, αλλά και του κλάδου και γενικότερα προβλήματα της εργατικής τάξης.

Στο πλαίσιο αυτό διοργανώνουν αύριο Πέμπτη ανοιχτή συζήτηση στις 6 μ.μ., στα γραφεία της ΚΟΑ (Βερανζέρου και Κοτοπούλη). Καλούνται να πάρουν μέρος και να ενώσουν τις δυνάμεις τους όλοι οι εργαζόμενοι που αντιστέκονται στο ξεπούλημα των επιχειρήσεων, υπερασπίζονται τις εργασιακές τους σχέσεις και κατανοούν την ανάγκη συγκρότησης ενός αποτελεσματικού μετώπου ενάντια στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και για να μην κατεδαφιστεί το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, υγείας και πρόνοιας, με τις ρυθμίσεις που επεξεργάστηκε η ΕΕ και ετοιμάζεται να προωθήσει η κυβέρνηση.

Στην ανακοίνωση - κάλεσμα οι Οργανώσεις του ΚΚΕ, μεταξύ άλλων επισημαίνουν:

  • Τα προβλήματα των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες και γενικότερα της εργατικής τάξης, της φτωχής και μεσαίας αγροτιάς, είναι επακόλουθο του μονόδρομου της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που ακολουθεί με απόλυτη συνέπεια η κυβέρνηση. Η πολιτική αυτή φέρνει τις ιδιωτικοποιήσεις και τον εργασιακό μεσαίωνα.
  • Οι αιτίες που προκαλούν τα ελλείμματα και την κακοδιοίκηση των επιχειρήσεων στις αστικές συγκοινωνίες, βρίσκονται στη ληστρική αφαίμαξή τους από το μεγάλο κεφάλαιο και στη ρουσφετολογική πολιτική που εφαρμόζουν όλες οι κυβερνήσεις.
  • Ψεύδεται η κυβέρνηση όταν αναφέρεται σε αλλαγές που στοχεύουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη μείωση της ανεργίας. Οπως ψεύδεται όταν μιλά για «προνόμια» των εργαζομένων στις μεταφορές. Εκτός αν θεωρεί προνόμιο την εργασία 31 μέρες το μήνα, οκτώ και περισσότερες ώρες τη μέρα ή ακόμα ότι οι οδηγοί είναι στο τιμόνι στα 60 τους χρόνια.
  • Η κυβέρνηση κάνει λόγο για αυξημένο εργατικό κόστος στις αστικές συγκοινωνίες, χωρίς να λέει κουβέντα για τα 300 δισ.δρχ. που χάρισε στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, για το ένα τρισεκατομμύριο δραχμές που έχει καρπωθεί η «Χόχτιφ» και πόσα ακόμα θα καρπωθεί από την 30χρονη εκμετάλλευση του αεροδρομίου Σπάτων.
  • Η κυβέρνηση αποσιωπά ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν προχώρησε - ως όφειλε - στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων και στην παραγωγική ανασυγκρότησή τους. Αποσιωπά, επίσης ότι το δημόσιο ιδιοκτησιακό καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών είναι αναγκαίο, καθώς οι επιχειρήσεις αυτές έχουν κοινωνικό χαρακτήρα και όχι κερδοσκοπικό.

Η μόνη λύση στα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών, των εργαζομένων σ' αυτές και του επιβατικού κοινού - επισημαίνεται στην ανακοίνωση - είναι η σύσταση ενιαίου και δημόσιου φορέα μεταφορών, όπου οι επιχειρήσεις θα λειτουργούν παράλληλα και συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά.

Και η ανακοίνωση καταλήγει: «Σήμερα είναι επιτακτική ανάγκη να διεξαχθεί ένας αγώνας από τα κάτω, με τη συμμετοχή όσων διαφωνούν με την πολιτική της κυβέρνησης και τη στάση των συμβιβασμένων ηγεσιών της ΑΔΕΔΥ και της ΓΣΕΕ, αλλά και των άλλων κομμάτων, κυρίως ΝΔ και ΣΥΝ. Μοναδική διέξοδος είναι η συγκρότηση ενός μετώπου που θα συσπειρώσει τον ελληνικό λαό, θα έρθει σε ρήξη με αυτή την πολιτική και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ανατροπής της και θα προβάλλει τη λύση της λαϊκής εξουσίας και της λαϊκής οικονομίας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ