Με «φουλ γκάζι» λοιπόν το νέο εργοστάσιο θα 'χει παραγωγική δυνατότητα 150.000 μονάδων ετησίως, ενώ το κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 609,8 εκατ. ευρώ. Το νέο εργοστάσιο ανταποκρίνεται στις υψηλότερες προδιαγραφές που μας έχει συνηθίσει η Toyota, η οποία προβλέπει όχι μόνο τη διαδικασία παραγωγής αλλά και τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών.
Με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου, στα οποία παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος και ο πρωθυπουργός της Γαλλίας, οριοθετήθηκαν και οι ευρωπαϊκοί στόχοι της Toyota που είναι οι 800.000 μονάδες έως το 2005, που αντιστοιχούν σε 5% του συνόλου των πωλήσεων. Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι τα δύο ευρωπαϊκά τους εργοστάσια θα καλύψουν το 50% της ζήτησης. Η επιλογή του Yaris βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού εκτός του τίτλου του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2000» κατέκτησε και τις καρδιές 195.000 Ευρωπαίων αγοραστών τη χρονιά που μας πέρασε.