Χτες το πρωί οι εργαζόμενοι του ναυπηγείου συγκεντρώθηκαν στα δικαστήρια της Ευελπίδων, όπου από το σωματείο ΤΡΙΑΙΝΑ κατατέθηκε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά του μέτρου της εκ περιτροπής εργασίας, το οποίο στην αίτηση χαρακτηρίζεται «καταχρηστικό» και η εφαρμογή του επρόκειτο να ξεκινήσει από χτες το πρωί. Κατέθεσε επίσης και αίτηση για έκδοση προσωρινής διαταγής, με αίτημα να μην εφαρμοστεί το αντεργατικό μέτρο μέχρι να εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα. Η απόφαση για την προσωρινή διαταγή θα ανακοινωθεί σήμερα.
Οι εργαζόμενοι είναι αποφασισμένοι να αποκρούσουν τη σαρωτική επίθεση που εξαπέλυσε σε βάρος τους η εργοδοσία. Οι φράσεις του εργαζόμενου Θωμά Παπά ήταν χαρακτηριστικές: «Με 4 μεροκάματα το μήνα ζει άνθρωπος; Η μόνη λύση που έχουμε από εδώ και πέρα είναι ο αγώνας!». Ενώ ο Στάθης Σιατής συμπλήρωσε: «Το μέτρο αυτό είναι χειρότερο και από απόλυση. Μας κάνουν τη ζωή κόλαση. Θέλουμε σήμερα έκτακτη συνέλευση στην πύλη και να συνεχίσουμε με δυναμικούς αγώνες».
Παρά την αγωνιστική διάθεση των εργαζομένων, και ενώ επιβεβαιώνεται πέρα για πέρα, η αναγκαιότητα να γίνει πράξη η πρόταση της αγωνιστικής παράταξης «Εργοστασιακή Επιτροπή Ναυπηγείων Σκαραμαγκά» (ΕΕΝΣ) - συσπειρώνεται στο ΠΑΜΕ - για έκτακτη γενική συνέλευση και συνεχείς απεργιακές κινητοποιήσεις, η πλειοψηφία της διοίκησης του σωματείου αρνείται να την αποδεχτεί. Για σήμερα η πλειοψηφία προγραμμάτισε τελικά συγκέντρωση των εργαζομένων το πρωί στην πύλη των ναυπηγείων.
Ο Θοδωρής Κούτρας, ως εκπρόσωπος της ΕΕΝΣ στη διοίκηση του σωματείου, ανέφερε: «Αλλος δρόμος για τους εργαζόμενους των ναυπηγείων σήμερα δεν υπάρχει. 'Η θα υπερασπιστούν το δικαίωμά τους στη δουλειά ή θα τους ρίξουν στην κόλαση. Πιστεύουμε ότι έχουν τη δύναμη, την εμπειρία, ξέρουν ποιες πολιτικές δοκιμάστηκαν όλα αυτά τα χρόνια στα ναυπηγεία και μπορούν αποφασιστικά και αποτελεσματικά να αντιμετωπίσουν αυτή τη κατάσταση. Πιστεύουμε ότι σήμερα οι πολιτικές που ακολουθούνται και από ΠΑΣΟΚ και από ΝΔ είναι καταστροφικές και οδήγησαν στα σημερινά αδιέξοδα και γι' αυτό πρέπει να ακολουθηθεί άλλος δρόμος ανάπτυξης, έτσι που και τα ναυπηγεία και όλος ο κλάδος να γίνουν λαϊκή περιουσία».