Για παραπλάνηση των καταναλωτών ελέγχεται η πολυεθνική «Carrefour». Οπως διαπίστωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου μετά από καταγγελίες, αν και η συγκεκριμένη αλυσίδα έκανε τη μεγαλύτερη καμπάνια το Πάσχα για «φθηνά αρνιά και κατσίκια», διαθέτοντας ακόμα και εκπτωτικό κουπόνι μέσω εφημερίδας, ήταν η αλυσίδα εκείνη που προμηθεύτηκε τα λιγότερα αμνοερίφια απ' όλα τα άλλα σούπερ μάρκετ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τις τελευταίες μέρες των γιορτών να μην έχει να διαθέσει στους καταναλωτές τα προϊόντα που διαφήμιζε. Τις σχετικές καταγγελίες - στοιχεία διαβίβασε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για παραπέρα διερεύνηση.