Τρίτη 13 Νοέμβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Για μια Αθήνα ... βιτρίνα

Ενα κέντρο αποστειρωμένο από κάθε λαϊκό στοιχείο, παραδομένο στα μονοπώλια, τους τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, πελατεία μεγαλοξενοδόχων και μεγαλεμπόρων, προωθεί με κάθε τρόπο η δημοτική αρχή Αθήνας. Σε αυτό το πλαίσιο, «στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την ενίσχυση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά και της περαιτέρω βελτίωσης της θέσης της πόλης στα ευρωπαϊκά επαγγελματικά δίκτυα διαχείρισης προορισμών, η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) συμμετείχε στη διοργάνωση GEM 2012» (στο Λονδίνο). Στη διοργάνωση αυτή του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Tour Operators, συμμετείχαν εκατοντάδες επαγγελματίες της «τουριστικής αγοράς», στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και ομίλων, εκπρόσωποι διεθνών φορέων κ.ά. Η ΕΑΤΑ είχε συναντήσεις με ειδικευμένους Tour Operators που εξέφρασαν «έντονη επιθυμία (...) για στενότερη συνεργασία με την ΕΑΤΑ (...) με σκοπό την ανάπτυξη νέων θεματικών προϊόντων και κοινών προωθητικών ενεργειών».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ