«Η ζωγραφική» -σημειώνει η ζωγράφος- «ένας κώδικας επικοινωνίας με τον κόσμο που με περιβάλλει και η αγωνία μου για γνώση, με οδήγησε, σε μια πορεία με αλλεπάλληλες συνεργασίες, στους χώρους του θεάτρου, του κινηματογράφου, της αρχαιολογίας, της παλαιοντολογίας και της ιατρικής. Μπορούμε να δούμε ένα έργο να εξελίσσεται μπροστά μας κατά τη διάρκεια μιας παράστασης, όμως είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ανακαλύψουμε το επιστημονικό μέρος της διαδικασίας για το αποτέλεσμα. Και όπως πίσω από την κουρτίνα του θεάτρου όλα είναι μη ορατά για το κοινό, έτσι και πίσω από την εξωτερική μορφή από κάθε εύρημα που έρχεται στο φως, υπάρχει μια αλήθεια. Μια επιστημονική αλήθεια. Μια επιστημονική αλήθεια που η τέχνη βοηθάει να γίνει ορατή και προσιτή σε κάθε άνθρωπο όπου η έννοια της μεγαλεπήβολης λέξης επιστήμη ηχεί απρόσιτη».