Ο σκηνοθέτης ποντάρει κύρια στο ζευγάρι των πρωταγωνιστών της ρομαντικής κωμωδίας. Μόνο που, στο «ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ», ούτε η ψυχρή, ορθολογιστική κομψότητα της Κρούγκερ, ούτε η κινητική ευρηματικότητα του Μπουν, καν πλησιάζουν την τσαχπινιά και το σκηνικό εκτόπισμα - το οποίο αντικατοπτρίζει την περίπλοκη συνθετότητα του αληθινού «είναι» - της Παραντί και του Ντουρίς. Για να στοιχειοθετηθεί η ίντριγκα της ιστορίας, «εξηγείται» η βασική ιδέα με μια ατέλειωτη εισαγωγική σεκάνς, φλύαρη και κοπιώδη. Εκτοτε, η ιστορία ξετυλίγεται με μικρά βήματα, με πρωτοβουλία της Κρούγκερ που κινεί τα ηνία της δράσης. Το φιλμ δεν είναι στο ύψος του προηγούμενου του Σομέιγ, κύρια λόγω του προβλέψιμου σεναρίου - που εμφανίζει έλλειμμα σε χάρη, λεπτότητα και χιούμορ. Κι όταν η ταινία με την βεβιασμένα ρυθμική σκηνοθεσία, αναγκάζεται να γίνει ευκίνητη, το πετυχαίνει τεχνητά. Με την «υπερβολή» και το «κατασκευασμένο», εργαλεία αποτελεσματικά και τα δυο στη φαρσοκωμωδία που επιπλέον χαρίζουν ένα είδος κομψότητας στη ρομαντική παρωδία... Οι εικόνες από τις πολύχρωμες εξωτικές γωνιές της Γης, οι προσεγμένες σε λεπτομέρεια και γραφικότητα, οι γρήγορες εναλλαγές στα ντεκόρ έτσι που να μη προλαβαίνεις να βαρεθείς, δεν μπορούν να καλύψουν τους χαρακτήρες που ακολουθούν μια λογική που δε στηρίζεται πουθενά, σε ένα λάθος καστ, με τη δυσκαμψία του Ντάνι Μπουν που συχνά μοιάζει να φρενάρει το κωμικό ταμπεραμέντο της Κρούγκερ. Ολα αυτά σε μια σκηνοθεσία βεβιασμένα ρυθμική, με εκπλήξεις και γκαγκς με το σταγονόμετρο. Πάντως, τα πάντα εδώ μοιάζουν να είναι ζήτημα αξιοπιστίας. Ποιος από τους δυο έχει λιγότερο μυαλό, ο ιδιότροπος και εγωκεντρικός Ντάνι Μπουν ή η Κρούγκερ που υποβάλλεται σε «θυσίες» και περιπέτειες στα πέρατα του κόσμου για έναν εικονικό γάμο κι ένα σίγουρο διαζύγιο... Από την απάντηση του θεατή εξαρτώνται όλα, κυρίως... η απόλαυση που θα πάρετε από τη θέαση του φιλμ ...
Παίζουν: Ντιάν Κρούγκερ, Ντάνι Μπουν, Αλίς Πολ, Ρομπέρ Πλανιόλ, κ.ά.
Παραγωγή: Γαλλία (2012).