Κυριακή 16 Γενάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Και για το μετρό...

Μα, κατασκευάζεται κι όπου να 'ναι μπαίνει σε λειτουργία ένα τμήμα του μετρό της Αθήνας, ίσως αντιτείνει κάποιος. Και, όμως, ακόμη και το μετρό - το μόνο ουσιαστικά έργο υποδομής και στήριξης των μέσων μαζικής μεταφοράς όλες αυτές τις δεκαετίες - αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτών των πολιτικών. Και μόνο το γεγονός πως η κατασκευή του έργου αυτού αποφασίστηκε και προωθήθηκε, κυρίως - αν όχι αποκλειστικά - ως προϋπόθεση της διεκδίκησης και υλοποίησης της Ολυμπιάδας και είναι πλήρως ενταγμένο στο συνολικό παζάρι των μεγάλων συμφερόντων, που τη συνοδεύει, είναι αποκαλυπτικό της λογικής των κυβερνώντων.

Αλλωστε, οι πρακτικές συνέπειες της λογικής αυτής - και για το θέμα του μετρό - θα γίνουν πολύ γρήγορα φανερές. Ειδικοί επιστήμονες, πάντως, προβλέπουν ότι η λειτουργία του δεν πρόκειται - για μια σειρά λόγους - να ανακουφίσει ουσιαστικά, το ασφυκτικό πρόβλημα κυκλοφορίας και διαχείρισης, γενικότερα, των ΙΧ της Αθήνας, ιδιαίτερα στο κέντρο της. Εκτός των άλλων, για παράδειγμα, δεν έχει προβλεφτεί η κατασκευή των απαραίτητων χώρων στάθμευσης ΙΧ, κοντά στους περιφερειακούς σταθμούς, ώστε να είναι ελκυστική η χρήση του μετρό στους κατόχους των επιβατηγών αυτοκινήτων, που θέλουν να μετακινηθούν προς το κέντρο ή την άλλη άκρη της Αθήνας. Και αυτό, παρά τις πολλές και έγκαιρες επισημάνσεις επιστημόνων και σχετικών φορέων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ