Πάνω από 33 χιλιάδες τα παράπονα καταναλωτών που κατέγραψε το ΙΝΚΑ
Σε πλήρη κατάρρευση έχει οδηγηθεί το σύστημα εποπτείας της αγοράς, πράγμα το οποίο παίρνει ακόμα πιο ανησυχητικές διαστάσεις ενόψει του καλοκαιριού και της τουριστικής περιόδου. Τα παραπάνω σημειώνει το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) με αφορμή τα παράπονα των καταναλωτών που κατέγραψε το πρώτο τετράμηνο του χρόνου. Συγκεκριμένα, από το Γενάρη μέχρι τον Απρίλη το ΙΝΚΑ κατέγραψε 33.148 παράπονα και καταγγελίες για ακατάλληλα τρόφιμα που εξακολουθούν να έχουν την πρωτιά στη λίστα. Ακολουθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες με 2.387 καταγγελίες, μεγάλο μέρος από τις οποίες το ΙΝΚΑ το αποδίδει στο νέο αεροδρόμιο, το κόστος ζωής (2.244 καταγγελίες), τα κέντρα αδυνατίσματος (2.108 καταγγελίες) κλπ.
Οπως αναφέρει το ΙΝΚΑ πολλές τουριστικές επιχειρήσεις εκμεταλλευόμενες το γεγονός ότι δεν έχουν σταθερή πελατεία καθώς και το ότι οι μηχανισμοί ελέγχου της αγοράς είναι ακόμα πιο ισχνοί στις τουριστικές περιοχές, προχωρούν με ακόμα μεγαλύτερη ευκολία γνωρίζοντας ότι δε θα έχουν συνέπειες σε πρακτικές σε βάρος της υγείας και της ασφάλειας του καταναλωτή.