Να, μια ακόμα είδηση για το τι σημαίνει εμπορευματοποιημένος αθλητισμός, εμπορευματοποιημένο ποδόσφαιρο. Θυμάστε τη δαγκωνιά του Ουρουγουανού ποδοσφαιριστή Σουάρεζ στον Ιταλό Κιελίνι στο Μουντιάλ; Απ' ό,τι φαίνεται αυτή η δαγκωνιά, που οδήγησε σε βαριά τιμωρία (4 μήνες αποκλεισμός και 9 αγωνιστικές από την Εθνική ομάδα), ένωσε τις πολυεθνικές «Adidas», «Nike» και «Puma», που κάνουν τα πάντα για να μειωθεί αυτή η ποινή. Ο λόγος; H «Adidas» είναι χορηγός του παίκτη και πληρώνει 2,5 εκατ. ευρώ για να διαφημίζει τα προϊόντα της. Η «Nike» «ντύνει» το σύλλογο του Σουάρεζ, την Μπαρτσελόνα και η «Puma» είναι χορηγός της Εθνικής ομάδας της Ουρουγουάης στην οποία αγωνίζεται... Και οι τρεις, λοιπόν, κάνουν τα αδύνατα δυνατά για να πέσει στα μαλακά ο Ουρουγουανός, γιατί εκτιμούν ότι θα έχουν μεγάλες οικονομικές απώλειες από την πολύμηνη απουσία του από τα γήπεδα...