Αναφορά κατέθεσε το ΚΚΕ στη Βουλή
«Στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλιθέας, όπου φοιτούν πέντε μαθητές, από τους οποίους οι δύο με μηδενική δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης και αυτονομίας, δεν έχει διοριστεί ακόμη Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, παρά την προφορική σας διαβεβαίωση ότι έχει δοθεί πίστωση και θα έχει τοποθετηθεί αναπληρωτής/τρια μέχρι τις 13 ή 14 Οκτωβρίου».
Από το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, έχει διοριστεί μόνο ένας Φυσικοθεραπευτής για δύο ημέρες τη βδομάδα, ενώ οι ανάγκες των μαθητών, ειδικά στον τομέα της Λογοθεραπείας, που, όπως επισημαίνουν οι γονείς, «αποτελεί και μία από τις σημαντικότερες θεραπευτικές παρεμβάσεις που χρειάζονται και δικαιούνται τα παιδιά μας», παραμένουν μέχρι και σήμερα ανεκπλήρωτες. Στο ΕΕΕΕΚ Ρεπανιδίου, με εννέα μαθητές, υπάρχει επίσης ανάγκη από Λογοθεραπευτή.
Επίσης, φέτος δεν έχει διοριστεί ακόμη Ψυχολόγος και Κοινωνική/ός Λειτουργός για τις Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) του Σχολικού Δικτύου Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) Καλλιθέας, ώστε να ξεκινήσει έγκαιρα ο τριμηνιαίος Προγραμματισμός των ΕΔΕΑΥ για την ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, «κάτι που για άλλη μια φορά αποδεικνύει πόσο πρόχειρα και χωρίς ουσιαστικό σχεδιασμό δημιουργούνται δομές στην Ειδική Αγωγή», όπως επισημαίνουν οι γονείς.
Ο Σύλλογος επισημαίνει, επίσης, ότι καμία πρόσληψη εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής δεν έχει γίνει για την παράλληλη στήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες. Το Τμήμα Ενταξης του Δημοτικού Σχολείου Κοντοπουλίου δεν έχει στελεχωθεί με δάσκαλο Ειδικής Αγωγής. Επίσης, δεν προβλέπεται δάσκαλος Ειδικής Αγωγής για τα Δημοτικά Σχολεία Ατσικής και Θάνους, ενώ υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός μαθητών με διαγνωσμένες από το ΚΕΔΔΥ μαθησιακές δυσκολίες ώστε να λειτουργήσει Τμήμα Ενταξης στα σχολεία αυτά.