Τρίτη 17 Μάρτη 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
Παρέμβαση για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες

Τη λήψη άμεσων μέτρων, ώστε να μη διακοπεί η σύνδεση της Ικαρίας και των Φούρνων με τον Πειραιά, αλλά και να εξασφαλιστεί η τακτική σύνδεση με τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη σε πάγια βάση, ανεξαρτήτως των σχεδιασμών των ακτοπλοϊκών εταιρειών, τονίζει, μεταξύ άλλων, σε επιστολή του ο δήμαρχος του νησιού Στέλιος Σταμούλος προς τον υπουργό Οικονομίας και τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας.

Στο κείμενο επισημαίνεται, ανάμεσα σε άλλα, πως: «Η κατάσταση στα ακτοπλοϊκά δεδομένα για τον τόπο μας βρίσκεται για μια ακόμα φορά σε αδιέξοδο λόγω της πολιτικής που ακολουθείται εδώ και χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις» και ότι «επαναλαμβάνεται το συνηθισμένο έργο των τελευταίων χρόνων, του αποκλεισμού των λιμανιών των νησιών μας τους χειμερινούς μήνες. Αυτό θα γίνει, αφού η εταιρεία στην οποία έχει ανατεθεί η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στα νησιά μας σύμφωνα με το πρόγραμμα που εξέδωσε δε σχεδιάζει προσεγγίσεις σε αυτά τα λιμάνια για το επόμενο διάστημα, λόγω της αναγκαίας συντήρησης του "Νήσος Μύκονος", χωρίς όμως να υπάρχει πρόβλεψη για αντικατάστασή του από άλλο πλοίο της εταιρείας για τις τρεις προσεγγίσεις στα νησιά μας».

Μάλιστα, αυτό «σε συνδυασμό με την ακινησία του πλοίου "Μυτιλήνη" της ΝΕΛ, μετά από σοβαρή βλάβη από τις 5 Φεβρουαρίου δημιουργεί σοβαρά προβλήματα τόσο στη μετακίνηση των συμπατριωτών μας όσο και στην εμπορευματική κίνηση των προϊόντων που εφοδιάζουν την αγορά». Ο Σ. Σταμούλος τονίζει, μάλιστα, πως είναι ευτύχημα που η βλάβη δε συνέβη μία μέρα αργότερα, οπότε έπνεαν άνεμοι έντασης έως και 10 μποφόρ και πως το γεγονός «αναδεικνύει για μια ακόμα φορά το ζήτημα της αξιοπιστίας των ελεγκτικών μηχανισμών που πιστοποιούν την αξιοπλοΐα των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της χώρας μας».

Εκφράζει, παράλληλα, την αμέριστη στήριξη στους εργαζόμενους του πλοίου «Μυτιλήνη», «δηλώνουμε ότι στηρίζουμε τον αγώνα που κάνουν οι ναυτεργάτες για δουλειά με δικαιώματα και για να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους», καθώς από τις 5 Φλεβάρη βρίσκεται στο λιμάνι Καρλοβάσου, δεμένο λόγω βλάβης, με την κατάσταση για το πλήρωμα να είναι οριακή, καθώς είναι απλήρωτο για πέντε και πλέον μήνες, πρόβλημα το οποίο υπάρχει σε όλα τα πλοία της εταιρείας ΝΕΛ.

Τονίζει, επίσης, ότι η πολιτική που αφήνει τα νησιά μας χωρίς πλοία είναι ίδια με αυτήν που αφήνει τους ναυτεργάτες χωρίς μισθούς και δουλειά, μια πολιτική που εξυπηρετεί τα κέρδη των εφοπλιστών και όχι τις ανάγκες νησιωτών και ναυτεργατών. Και κάνει λόγο για ανάγκη ενός αποκλειστικά δημόσιου Εθνικού Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα διασφαλίζουν «απρόσκοπτη σύνδεση των νησιών μας με τον Πειραιά και μεταξύ τους χειμώνα - καλοκαίρι, ναύλα προσιτά στους επιβάτες που θα συμβαδίζουν με τις αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις της πλειονότητας των Ελλήνων εργαζομένων και ασφαλή και γρήγορα ταξίδια με σύγχρονα και ασφαλή πλοία».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ