Τρίτη 7 Απρίλη 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Ιδιωτικοποίηση από άλλο δρόμο για την ΕΛΒΟ

Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση της «Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων» (ΕΛΒΟ), με διαφορετικό «μοντέλο» από αυτό της προηγούμενης, επιβεβαίωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Δ. Μάρδας, στη συνάντηση που είχε το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη με εκπροσώπους του Σωματείου της ΕΛΒΟ. Στο πνεύμα αυτό, ανακοινώθηκε ότι θα «παγώσει» η διαδικασία της ειδικής εκκαθάρισης.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η νέα κυβέρνηση θα επιδιώξει λειτουργία της ΕΛΒΟ με σύμπραξη ιδιωτών επενδυτών σε ένα «μείγμα» ίσως και 50%-50%. Μάλιστα, ανέφερε ότι έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τρεις «διεθνείς παίκτες» και τόνισε ότι η κυβέρνηση εργάζεται «για την ανάταξη και τη βιωσιμότητα της ΕΛΒΟ», στην κατεύθυνση ανάδειξής της σε κομμάτι ενός «διεθνούς κατασκευαστικού κλαμπ».

Βέβαια, στο επίσημο δελτίο Τύπου που διανεμήθηκε από το υπουργείο, τα πράγματα εμφανίζονται πιο στρογγυλεμένα. Ετσι, αναφέρεται ότι «θα υπάρξει μια νέα προσέγγιση και αναζήτηση εναλλακτικών οδών επίλυσης των υφιστάμενων προβλημάτων, μέσα από διαπραγματεύσεις αλλά και συνέργειες ώστε να διαφυλαχθούν οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η υψηλή προστιθέμενη αξία της εταιρείας».

Στη συνάντηση, συζητήθηκε και το ζήτημα των περίπου 200 συνταξιούχων της ΕΛΒΟ που αν και συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 ή και αργότερα, δεν τους έχουν καταβληθεί ακόμα οι αποζημιώσεις από την εταιρεία. Ο Δ. Μάρδας δήλωσε ότι, κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να πάρουν τα χρήματά τους. Προσπαθώντας μάλιστα να διασπάσει το μέτωπο εργαζομένων - συνταξιούχων, είπε ότι προτεραιότητα έχουν οι εργαζόμενοι και στη συνέχεια οι συνταξιούχοι.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ