Κυριακή 2 Σεπτέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΧ-5
Περισσότερη ισχύ και διασκέδαση

Με στόχο περισσότερη διασκέδαση ξανακάθισαν στα σχεδιαστήρια οι υπεύθυνοι της Mazda εξελίσσοντας το ΜΧ-5 τελευταίας γενιάς. Το δημοφιλέστερο ρόντστερ στον κόσμο, δέχτηκε βελτιώσεις στον κινητήρα, τη ρύθμιση της ανάρτησης, καθώς και ενισχύσεις στο αμάξωμα

Οι κινητήρες των 1.800 κ.εκ. έχουν υιοθετήσει τον Μεταβλητό Χρονισμό των βαλβίδων (S-vt). Η καύση έχει βελτιωθεί χάρη στην αύξηση της συμπίεσης και μια σειρά μηχανολογικές βελτιώσεις. Το ανανεωμένο κινητήριο σύνολο αποδίδει 146 ίππους στις 7.000 σαλ. και μέγιστη ροπή 168 Nm/5.000 σαλ. και προσφέρει πιο άμεση ανταπόκριση. Στο αμάξωμα έχει επιτευχθεί βελτίωση της ακαμψίας χάρη στην αλλαγή πλάτους των πλευρικών δοκών και ενισχύσεις που τοποθετήθηκαν όπου κρίθηκε αναγκαίο. Η ανάρτηση διαθέτει νέα ρύθμιση για καλύτερη απορρόφηση, ενώ στο σπορ μοντέλο τοποθετήθηκε αμορτισέρ Bilstein. Στο 1.800άρι έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτεροι δίσκοι ενώ μια αλλαγή που αφορά όλα τα ΜΧ-5 είναι η μεγαλύτερη αντλία των φρένων. Για καλύτερο φρενάρισμα βοηθούν τα ABS και EBD, ενώ το πακέτο παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει δύο αερόσακους και ζώνες τριών σημείων με προεντατήρες και αισθητήρες φορτίου.

Οι ζάντες ελαφρού κράματος των 16 ιντσών είναι στάνταρ για το σπορ μοντέλο των 1.8 λίτρων, ενώ νέοι είναι οι προβολείς και τα πίσω φώτα. Στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερα καθίσματα με καλύτερη στήριξη, υπάρχουν βελτιώσεις στην κονσόλα, ενώ χαρακτηριστικά όπως τα χρωμιωμένα στεφάνια του κοντέρ και του στροφόμετρου, τα λευκά καντράν με τον πορτοκαλί φωτισμό δίνουν την απαραίτητη σπορ προσωπικότητα.

Στις εξωτερικές αλλαγές ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας που ελέγχθηκε ώστε να ταιριάζει με τη μάσκα των πέντε σημείων και που αντιπροσωπεύει το νέο οικογενειακό προφίλ της εταιρίας. Οι αλλαγές συνεχίζονται και στους προβολείς και περιλαμβάνουν στο ίδιο περίβλημα και το φλας. Οι προβολείς ομίχλης είναι προαιρετικοί και ενσωματώνονται στις εισαγωγές αέρα του προφυλακτήρα. Ξανασχεδιάστηκαν και τα πίσω φώτα, τα οποία διαθέτουν διάφανους φακούς.

Στη σειρά εξακολουθεί να τοποθετείται ο γνωστός κινητήρας των 1.600 κ.εκ. των 110 ίππων που επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. σε 9,7`` και επιτυγχάνει τελική 191 χλμ./ώρα. Τόσο ο 1.600άρης όσο και ο 1.800άρης συνδυάζονται με πεντατάχυτο κιβώτιο. Για την έκδοση των 1.800 κ.εκ. διατίθεται τόσο ένα εξατάχυτο κιβώτιο που βελτιώνει ελαφρά τις επιδόσεις (8,4 για τα 0-100 έναντι 8,5 της εκδόσεως με το πεντατάχυτο και 208 έναντι 205 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας αντίστοιχα), όσο και ένα 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Οι τιμές ξεκινούν για το 1.600 από τα 7.300.000 δρχ. με το πακέτο εξοπλισμού να περιλαμβάνει: αερόσακο οδηγού - συνοδηγού ο οποίος διαθέτει και σύστημα ακύρωσης λειτουργίας, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και κεραία, πίσω δισκόφρενα, ηχοσύστημα, θερμαινόμενο πίσω κρύσταλλο, immobilizer και προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος. Το 1.800 ξεκινά από τα 8.700.000 δρχ. και ο εξοπλισμός εκτός από τα στάνταρ του 1.600 περιλαμβάνει ακόμα: ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, ζάντες αλουμινίου, ξύλινο ή δερμάτινο τιμόνι και ABS.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ