Τετάρτη 25 Απρίλη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΤΑΞΙΚΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Καταγγέλλουν τις συνεχείς προκλήσεις από τη νόθα πλειοψηφία της ΠΝΟ

Την συμμετοχή του γγ της ΠΝΟ, Γ. Χαλά, στη συνάντηση που είναι σε εξέλιξη από την περασμένη Δευτέρα στο Διεθνές Γραφείο Εργασίας για τις εργασιακές σχέσεις των ναυτεργατών, χωρίς να έχει εξουσιοδοτηθεί από τη διοίκηση της Ομοσπονδίας, αφού δεν έγινε ποτέ ούτε καν ενημέρωση, καταγγέλλουν με δελτίο Τύπου οι πρόεδροι των ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και ΠΕΕΜΑΓΕΝ, μέλη της διοίκησης της ΠΝΟ.

Ο Γ. Χαλάς, ο οποίος είναι ο επικεφαλής της νόθας πλειοψηφίας του εργοδοτικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού στη διοίκηση της ΠΝΟ, είναι σαφές ότι δεν δουλεύει μόνο για λογαριασμό των Ελλήνων εφοπλιστών, αλλά συνολικά για το διεθνές εφοπλιστικό κεφάλαιο. Οπως τονίζεται χαρακτηριστικά στο δελτίο Τύπου των προέδρων των σωματείων, «η ομάδα ITF - ETF (Διεθνής και Ευρωπαϊκή Οργάνωση Μεταφορών) και ΠΝΟ λειτουργεί ως ατζέντης για τα συμφέροντα των εφοπλιστών». Μαζί με τους εφοπλιστές υπογράφουν «συμφωνίες έναντι αμοιβής από 5.000 - 8.000 δολάρια, για κάθε καράβι ετησίως, για να μην εφαρμόζεται η εθνική κλαδική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Τροφοδοτούν ένα διεθνές δουλεμπορικό κύκλωμα που απομυζεί εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια από τους ναυτεργάτες».

Τονίζεται ακόμα ότι «είναι αδιανόητο στις σημερινές συνθήκες, που έχει μειωθεί ραγδαία ο χρόνος φορτοεκφόρτωσης των καραβιών και έχει αυξηθεί η ταχύτητά τους, να μειώνονται οι οργανικές συνθέσεις, με δουλειά 72 ώρες τη βδομάδα, θέτοντας σε κίνδυνο την ίδια την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα».

Οι συνδικαλιστές, καταθέτοντας το διεκδικητικό πλαίσιο των σωματείων τους όπως αυτό έχει αποφασιστεί μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, απαιτούν: Κατάργηση των επαίσχυντων συμφωνιών ITF - ETF - ΠΝΟ με τους εφοπλιστές. Να αυξηθούν οι οργανικές συνθέσεις των καραβιών με βάση τις σύγχρονες ανάγκες. 7ωρο - 5ήμερο - 35ωρο, με σύστημα εναλλαγής των πληρωμάτων. 4μηνη ναυτολόγηση στα ποντοπόρα πλοία. Ο χρόνος ναυτολόγησης να είναι ισοδύναμος με τον χρόνο αδείας εκτός πλοίου, με πλήρεις αποδοχές και ασφάλιση αποκλειστικά σε δημόσιο κοινωνικοασφαλιστικό φορέα για όλους τους ναυτεργάτες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ