ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ
Ο αγώνας για να ανοίξουν οι σχολές μας δεν μπορεί να περιμένει

Τόσο «καίει» την κυβέρνηση η μόρφωση των φοιτητών, που μετά από έναν χρόνο που κρατάει κλειστές τις σχολές ανακοίνωσε ότι ανοίγει τα εργαστήριά τους... Σάββατο

Τρίτη 11 Μάη 2021

«Η κοροϊδία πάει σύννεφο! Το ποτήρι της οργής ξεχείλισε!», σχολιάζει η Εκτελεστική Γραμματεία του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ) με αφορμή τις αποφάσεις και τις οδηγίες για την επαναλειτουργία εργαστηρίων και πρακτικών στα ΑΕΙ.

Στη σχετική ανακοίνωσή της σημειώνει μεταξύ άλλων:

«Οι φοιτητές ενημερώνουμε το υπουργείο Παιδείας ότι η ημερομηνία έναρξης των διά ζώσης εργαστηριακών ασκήσεων (15 Μάη) πέφτει Σάββατο, μέρα που οι σχολές μας είναι ούτως ή άλλως κλειστές! Τόσο πολύ ασχολούνται εκεί στο υπουργείο με τα προβλήματα των φοιτητών, τόσο τους "καίει" για τη μόρφωσή μας, που δεν μπήκαν καν στον κόπο να κοιτάξουν ένα ημερολόγιο!

Η γελοιότητα αυτή θα μπορούσε να περάσει ασχολίαστη αν δεν ήταν αντιπροσωπευτική του κυβερνητικού "σχεδίου" για το άνοιγμα των σχολών μας! Το μοναδικό μέτρο που παίρνει το υπουργείο είναι η "αυτοδιάγνωση" μέσω self test ακόμα και για τους φοιτητές της Ιατρικής που θα μπουν σε κλινικές μέσα στα νοσοκομεία! Χαρακτηριστικό είναι ότι το σχετικό ΦΕΚ, που εκδόθηκε μόλις μια μέρα πριν την έναρξη των πρακτικών ασκήσεων, περιέχει τραγελαφικές οδηγίες όπως το να κάνεις self test 5 μέρες μετά την έναρξη της πρακτικής! Ταυτόχρονα, καμία ενίσχυση δεν έχει δοθεί προς τα Ιδρύματα, με αποτέλεσμα αρκετά από αυτά να δηλώνουν αδυναμία πραγματοποίησης και αυτών ακόμα των λίγων διά ζώσης ασκήσεων! Χιλιάδες φοιτητές περιμένουμε εδώ και 1,5 χρόνο να ολοκληρώσουμε την πρακτική μας για να πάρουμε πτυχίο, να μπούμε στην κλινική ή στο εργαστήριο, και βλέπουμε για άλλη μια φορά το υπουργείο Παιδείας να μας κοροϊδεύει κατάμουτρα! Δεν έχουν πάρει μέτρα ούτε καν για τον εμβολιασμό όλων των φοιτητών Ιατρικής που θα μπουν σε κλινικές!».

Το ΜΑΣ τονίζει ότι «ο αγώνας για να ανοίξουν οι σχολές μας δεν μπορεί να περιμένει», απαιτώντας «μέτρα για διαμόρφωση υποδομών, για προσλήψεις καθηγητών, να καταρτιστεί σχέδιο εμβολιασμών για τους φοιτητές» κ.ά.