ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Πλατύ κάλεσμα για συμμετοχή στην ανοιχτή συζήτηση της Κυριακής

«Μαζευόμαστε μαθητές και μαθήτριες, μαθητικά συμβούλια από όλα τα σχολεία της Αττικής και συζητάμε, ανταλλάσσουμε γνώμες, ιδέες, απόψεις για την κατάσταση στα σχολεία μας»

Τετάρτη 3 Νοέμβρη 2021

Κάλεσμα προς τους μαθητές να συμμετάσχουν στην ανοιχτή συζήτηση που διοργανώνει την Κυριακή 7 Νοέμβρη, στις 3 το μεσημέρι στην Γκράβα, απευθύνει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, που παραθέτει «8+1 λόγους» για να πάρουν μέρος οι μαθητές:

+1... Ο πιο σημαντικός!

Γιατί αυτοί έχουν σχέδιο - είναι ενωμένοι - προχωρούν ακάθεκτοι. Εμείς; Θα τους αφήσουμε;».

Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση της Κυριακής, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, στην οποία θα πάρουν μέρος εκπρόσωποι γονιών και καθηγητών, σημειώνει:

Ζητούν μέτρα στήριξης και όχι Τράπεζα Θεμάτων

Ειδικότερα, για την Τράπεζα Θεμάτων, γύρω από την οποία οι μαθητές συζητούν εκφράζοντας την αγωνία τους, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας σε κείμενο που αναρτήθηκε στο mathites.gr επισημαίνει ότι οι μαθητές ύστερα από δύο σχολικές χρονιές μέσα στην πανδημία με κλειστά σχολεία, με το «μάθημα» να γίνεται σχεδόν αποκλειστικά μέσω Webex, «έχουμε μείνει πίσω, ακόμα και οι λεγόμενοι "καλοί μαθητές". Εχουμε σοβαρά κενά, συσσωρευμένο άγχος. Ποια είναι λοιπόν η απάντηση του υπουργείου; Κάποια ουσιαστική στήριξη μέσα από ενισχυτική διδασκαλία; Ισως κάποια προσαρμογή της ύλης ώστε να μπορέσουμε να επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς χωρίς το άγχος που κυριαρχεί σε κάθε εκπαιδευτικό και μαθητή για το να "βγει" η ύλη;». Αντί των παραπάνω μέτρων στήριξης των μαθητών, το υπουργείο Παιδείας φέρνει την Τράπεζα Θεμάτων και η Συντονιστική Επιτροπή σχολιάζει: «Ας μας πουν... αυτά τα θέματα πώς θα βγουν εκεί όπου έχουμε ακόμα κενά σε καθηγητές;

Πώς θα βγουν στα συγχωνευμένα τμήματα, που αλλού είναι το ένα τμήμα, αλλού το άλλο;

Πώς θα βγουν όταν με πλημμύρες, με σεισμούς και με έλλειψη θέρμανσης η λύση είναι να κλείσει το σχολείο;

Πώς θα τα βγάλει ο μαθητής που κολλάει COVID και μένει στο σπίτι, αλλά δεν υπάρχει σχέδιο για να μη μείνει κι άλλο πίσω;».

«Το σχέδιό σας είναι παράλογο, άδικο και επιθετικό στα δικαιώματά μας! Αφορά ένα σχολείο που τρέχουμε να βγάλουμε θέματα και ύλη (άλλοτε πιο πολλά και άλλοτε πιο λίγα)... ποτέ ένα σχολείο που θα μας εμπνέει να μάθουμε, να διαβάσουμε, να μορφωθούμε ουσιαστικά!», αναφέρουν οι μαθητές απευθυνόμενοι στο υπουργείο.