Με τη λεγόμενη «διπλή ανάπλαση», υπό το πρόσχημα της δημιουργίας του γηπέδου του Παναθηναϊκού η περιοχή δίνεται βορά στους επιχειρηματικούς ομίλους και εντάσσεται στον γενικότερο αστικό σχεδιασμό για την Αττική, που τη θέλει «οικουμενική πολιτιστική μητρόπολη, τουριστικό πόλο διεθνούς ακτινοβολίας με πολυσχιδή ταυτότητα με έμφαση στον πολιτιστικό και συνεδριακό τουρισμό (...) σε προορισμό μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων», όπως αναφέρεται αυτολεξεί στο Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο για την Αττική, το οποίο στηρίζουν όλες οι αστικές πολιτικές δυνάμεις.
Στη συγκεκριμένη ανάπλαση, το «τυράκι στη φάκα» είναι η δήθεν «ωφέλεια του ερασιτεχνικού αθλητισμού», όπως έχει αξιοποιηθεί και με άλλους επιχειρηματίες του αθλητισμού (βλέπε τις ΠΑΕ Ολυμπιακού και ΑΕΚ κ.λπ.), σε βάρος τελικά των αθλητών και του φίλαθλου κόσμου.