ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Απανωτά τα κάθε είδους «ατυχήματα» και στα λεωφορεία

«Κόλλησε το γκάζι» σε λεωφορείο και έπεσε σε άλλα οχήματα στην Αθήνα

Παρασκευή 31 Μάρτη 2023

Ξηλωμένο τμήμα οροφής έπεσε στα κεφάλια επιβατών
Καθημερινά έχουν γίνει πλέον τα «ατυχήματα» με μέσα μεταφοράς, με τα αστικά λεωφορεία να έχουν τις τελευταίες μέρες την ...τιμητική τους, φανερώνοντας ότι ο λαός καθημερινά για τη μετακίνησή του παίζει τη ζωή του κορόνα - γράμματα σε υποδομές - ρημαδιό.

Εναν μήνα μετά το εκ προμελέτης έγκλημα στα Τέμπη, αποδεικνύεται ότι η υποχρηματοδότηση, η εργολαβοποίηση υπηρεσιών, η ιδιωτικοοικονομική λειτουργία και οι σιδερένιοι νόμοι του «κόστους - οφέλους» φέρνουν εργαζόμενους και επιβάτες αντιμέτωπους με κάθε είδους κίνδυνο.

Χαρακτηριστικά είναι τα νέα συμβάντα με λεωφορεία στην Αθήνα. Το ένα σημειώθηκε το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, όταν κομμάτι της οροφής μπλε λεωφορείου που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Αεροδρόμιο έπεσε πάνω σε δύο επιβάτιδες, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστούν. Ανάλογο περιστατικό είχε σημειωθεί πριν λίγες μέρες σε άλλο λεωφορείο.

Το δεύτερο έγινε χθες, όταν λεωφορείο στο δρομολόγιο Ακαδημία - Γλυφάδα έπεσε πάνω σε ταξί, αφού όπως φαίνεται «κόλλησε το γκάζι»! Ανάλογο περιστατικό έγινε πριν περίπου δύο μήνες σε λεωφορείο ίδιου μοντέλου.

Η ΤΟ Μεταφορών Αττικής του ΚΚΕ

«Αλλο ένα επικίνδυνο ατύχημα ήρθε να προστεθεί στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες», σημειώνει η Τομεακή Οργάνωση Μεταφορών Αττικής του ΚΚΕ, σχολιάζοντας το τελευταίο περιστατικό, και επισημαίνει ότι «από τύχη και από την εμπειρία του οδηγού σήμερα δεν είχαμε τραυματισμούς».

Αναδεικνύοντας τις αιτίες αυτής της κατάστασης στις αστικές συγκοινωνίες, η Οργάνωση του Κόμματος υπογραμμίζει: «Η πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία είναι στην ουσία συνέχεια της πολιτικής που ακολούθησαν οι κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, είναι η πολιτική της υποχρηματοδότησης των αστικών συγκοινωνιών. Είναι η πολιτική που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών.

Οι ελλείψεις σε προσωπικό, οι ελλείψεις ανταλλακτικών, η παλαιότητα του στόλου, η εντατικοποίηση της εργασίας δημιουργούν ένα επικίνδυνο μείγμα.

Η κυβέρνηση όλο το προηγούμενο διάστημα μοίραζε πακτωλό χρημάτων στο ΚΤΕΛ και σε εργολάβους. Την ίδια στιγμή, στις δημόσιες συγκοινωνίες αυτό που ήξερε να κάνει ήταν μόνο να βγάζει παράνομες τις απεργίες των εργαζομένων για μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στον χώρο, για προσλήψεις προσωπικού και ανανέωση του στόλου».

Καταλήγοντας, η ΤΟ Μεταφορών Αττικής αναδεικνύει την απαίτηση με ευθύνη της κυβέρνησης και της ΟΣΥ να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών, με την αγορά νέου σύγχρονου στόλου, προσλήψεις οδηγών και τεχνικού προσωπικού.