Κατάκτηση των δύο πρώτων θέσεων στο Ράλι Κύπρου από τους Marcus Gronholm και Richard Burns, σε έναν αγώνα που επικράτησε όχι ο πιο γρήγορος, αλλά ο πιο αξιόπιστος, αφού η σκληρότητα των ειδικών διαδρομών χαρακτηρίστηκε εξοντωτική
Τα Ford Focus RS WRC 02 πληρώνουν την «ευαισθησία» του συστήματος διεύθυνσης. Οι Colin McRae και Carlos Sainz, αλλά και οι Markko Martin και Francois Duval που κέρδισαν από μία ειδική διαδρομή (ΕΔ), προσπάθησαν για το καλύτερο. Ο Colin McRae προηγήθηκε τις δύο πρώτες ημέρες, για να χάσει τη νίκη στο 3ο σκέλος, αφού «τουμπάρισε» δύο φορές, υπό την πίεση του Marcus Gronholm, ο οποίος νίκησε χωρίς να κερδίσει ούτε μία ΕΔ! Καθοριστικό ρόλο φαίνεται να έπαιξαν τα ελαστικά, ιδίως την τρίτη ημέρα, όπου η Peugeot επέλεξε τα Michelin για λάσπη, σε αντίθεση με τα χωμάτινα, αλλά κατάλληλα για πιο στεγνά εδάφη «XR» της Pirelli, που επέλεξε η Ford. Καθοριστικό ρόλο πάντως στην ήττα του McRae φαίνεται να έπαιξε και η λάθος ενημέρωση που είχε από τη Ford για το χρόνο, κάτι που τον πίεσε υπέρμετρα, με αποτέλεσμα μια πρώτη ανατροπή στην 16η ΕΔ και μια δεύτερη στην 18η που τον έριξε τελικά και στην έκτη θέση. Η ομάδα της Subaru φάνηκε ότι θα ήταν ικανή για τη νίκη, αφού αξιοποίησε καλύτερα και τα ελαστικά της Pirelli, αλλά οι 11 κερδισμένες των Petter Solberg και Tommi Makinen - κέρδισαν συνολικά... 11 ΕΔ - δε στάθηκαν αρκετές να τους χαρίσουν τη νίκη.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτή τη νίκη. Αποδεικνύει ότι έχουμε κάνει καλή δουλιά σε αυτού του τύπου τα χώματα. Ηταν ένας δύσκολος αγώνας, με πρωτόγνωρες συνθήκες, όπου όμως δεν αντιμετωπίσαμε σημαντικά προβλήματα. Ετσι μας δόθηκε η ευκαιρία την τελευταία ημέρα να επιτεθούμε και να περάσουμε στην κορυφή, όταν ο Kolin έκανε ένα λάθος», δήλωσε ο Marcus Gronholm. Επόμενος αγώνας είναι το Ράλι Αργεντινής στις 16-19 Μάη.