Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα από τις γυναίκες του κόσμου που προβλήθηκαν στην οθόνη, συνόδευσε η ίδια η δημιουργός, περιγράφοντας το πλαίσιο μέσα στο οποίο δημιουργήθηκαν και προσθέτοντας ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τη ζωή τους. Ως αφετηρία της περιήγησης και των ταξιδιών της, η Εφη Φουνκ επέλεξε το Αφγανιστάν και τη φωτογραφία μιας γυναίκας με μπούργκα. Οπως διαπίστωσε, από την πρώτη φορά που το επισκέφτηκε, το 1976, μέχρι σήμερα καταγράφεται τραγική επιδείνωση των όρων ζωής και της καταπίεσης των γυναικών. Στη συνέχεια στην οθόνη προβλήθηκαν φωτογραφίες γυναικών της Συρίας, μιας χώρας που, όπως τόνισε, διανύει μια από τις πιο αιματηρές περιόδους της ιστορίας της. Στο φόντο αυτό, αναρωτήθηκε ποια να ήταν η τύχη των γυναικών τις οποίες έχει απαθανατίσει φωτογραφικά πριν από χρόνια, αν ζουν, αν έχουν πάρει τον δρόμο της προσφυγιάς, αν παραμένουν στη χώρα τους βιώνοντας τις συνέπειες του πολέμου.
«Οι πιθανές ιστορίες των γυναικών του μόχθου από την Ασία, την Αφρική, την Κεντρική Αμερική, τόσο μακρινές αλλά και τόσο κοντινές σε εμάς, μας έφεραν μπροστά σε ακατανίκητες προκλήσεις», σχολίασε η Εύη Κοντόρα, αντιπρόεδρος της ΟΓΕ, παίρνοντας τη σκυτάλη στην παρουσίαση των φωτογραφιών σε θεματικές ενότητες. Στην πρώτη από αυτές, απεικονίστηκαν πλευρές του μόχθου των γυναικών σε μακρινές ηπείρους: Στις αγροτικές δουλειές, στην αναζήτηση νερού, στο μεροκάματο, στο πλύσιμο των ρούχων, στην εξασφάλιση και προετοιμασία του καθημερινού φαγητού της οικογένειας, στις εμπορικές δραστηριότητες. «Γυναίκες της βιοπάλης. Οπου και να γυρίσεις το βλέμμα σου οι γυναίκες μοχθούν», σχολίασε. Η δεύτερη ενότητα στάθηκε πιο συγκεκριμένα στην Αφρική και σε έθιμα φυλών που κατοικούν σε αυτή, η επόμενη θεματική εστίασε σε μητέρες και τα παιδιά τους σε διαφορετικά μήκη και πλάτη της υφηλίου, ενώ η αυλαία έπεσε με μια ενότητα αφιερωμένη στις γυναίκες πρόσφυγες από την πολύπαθη Παλαιστίνη.