Το Rexton, όπως ονομάζεται, θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης 3.2 λίτρων, που αποδίδει 220 ίππους, και έναν πετρελαίου 2.9 λίτρων και 120 ίππων. Οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων (ο ντίζελ διατίθεται και με χειροκίνητο 5 σχέσεων) και προέρχονται από τη Mercedes. Αυτό αποτελεί ένα επιχείρημα για όσους γρήγορα θα προσπερνούσαν το μεγάλο SsangYong απλά και μόνο λόγω της ταπεινής κορεατικής του καταγωγής. Το Rexton είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο αφού το μήκος του φτάνει τα 4,72 μέτρα προσφέροντας αντίστοιχα μεγάλους χώρους. Πάντως, παρόλο το μέγεθός του, κατά τη SsangYong, ενδείκνυται για χρήση τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός αυτής. Στην εκτός δρόμου κίνηση βοηθούν η μπροστινή ανεξάρτητη ανάρτηση και η πίσω ανάρτηση με άκαμπτο άξονα, καθώς επίσης και η κατανομή της ροπής σε ποσοστό 50/50% ανάμεσα στους δύο άξονες.
Στα συν του Rexton η 3η σειρά καθισμάτων (προαιρετική στην έκδοση ντίζελ), που του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι και 7 επιβάτες. Παράλληλα, ο εξοπλισμός του θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα, αλλά όχι και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Η στόχευση της εταιρίας με το Rexton είναι τα μεγάλα βαλάντια αφού το νέο μοντέλο ανήκει στη μεγάλη κατηγορία. Η συνταγή πάντως της προσέλκυσης αγοραστών εξακολουθεί να είναι η συγκριτικά καλύτερη τιμή αγοράς, αν και αυτοί που προτιμούν τα μοντέλα της κατηγορίας επιλέγουν αυτοκίνητα που τους προσδίδουν κύρος. Σε αυτούς η SsangYong απαντά με τις υπογραφές της Μερσεντές στους κινητήρες και του Τζουτζιάρο στο σχεδιασμό. Οι Κορεάτες αλλά και η δραστήρια εδώ αντιπροσωπεία πιστεύουν πως η ελκυστική τιμή αγοράς (περίπου στα 30.000 ευρώ για το 3.2), για τα δεδομένα της κατηγορίας, θα πείσουν και τους απαιτητικούς πελάτες που επιλέγουν τα μεγάλα τετρακίνητα, ενώ δεν αποκλείουν το Rexton να τραβήξει αγοραστές από την αμέσως μικρότερη κλάση.