Αλλη γεύση στο «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ»

Η τρίτη συνεχόμενη νίκη του Σκοτσέζου Κόλιν ΜακΡέι στο Ράλι «Ακρόπολις» επέτρεψε στη Ford να πλησιάσει, βαθμολογικά, την Peugeot, προσδίδοντας νέο ενδιαφέρον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα

Κυριακή 23 Ιούνη 2002

Ο Γκρόνχολμ στη δεύτερη θέση με Πεζό 206
Ο δικός μας αγώνας όπως και το Ράλι Σαφάρι που ακολουθεί δίνει περιθώρια στη Ford να κυνηγήσει την Peugeot, που έμοιαζε ανίκητη στα ασφάλτινα κομμάτια μέχρι σήμερα και που δεν τα κατάφερε και καθόλου άσχημα στην Ελλάδα αφού η δεύτερη θέση του Γκρόνχολμ δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη, διατηρεί δε την ομάδα στην κορυφή. Βέβαια, η εγκατάλειψη του Μπερνς λόγω πίσω ανάρτησης έχει ανησυχήσει τους Γάλλους, που είχαν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για τη βελτίωσή της.

Τις εντυπώσεις πάντως στο «Ακρόπολις» έκλεψαν ο Εσθονός Μάρκο Μάρτιν, που επί δύο μέρες ήταν επικεφαλής με το τρίτο εργοστασιακό Focus, και τα Hyundai, τα οποία την πρώτη μέρα έκαναν την έκπληξη και μας έπεισαν ότι θα μπορούσαν ακόμα και τη νίκη.

Βέβαια, μια του Μάρτιν δυο του Μάρτιν, την τρίτη ένα λάστιχο έστειλαν τον Εσθονό στην ουρά, ενώ και τα Hyundai χτυπήθηκαν από προβλήματα. Δυσάρεστη έκπληξη ήταν η Subaru και ο Μάκινεν που παρ' όλη την εμπειρία του οδηγούσε σαν να μη φοβάται να σπάσει το αυτοκίνητό του! Ο Σόλμπεργκ το πάλεψε αλλά δεν έπεισε ότι είναι έτοιμος για πρωταθληματική διάκριση αν και το ταλέντο υπάρχει. Η Citroen είδε τα αυτοκίνητά της να τερματίζουν στην πρώτη δεκάδα, αλλά όλοι έμειναν με την εντύπωση ότι κάτι έκρυβαν σε σχέση με την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά στα οργανωτικά, το «Ακρόπολις» δεν ήταν κακό αν και υπάρχουν επιμέρους παρατηρήσεις. Η αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν, με την έλλειψη των ρομαντικών ερασιτεχνών, ήταν πασιφανής. Αρκετοί από τους παλαιούς αγωνιζόμενους γκρίνιαζαν σαν να τους έκλεψαν έναν αγώνα που αποτελούσε γι' αυτούς τη μεγαλύτερη γιορτή, αλλά η αλήθεια είναι σκληρή και τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι αλλάζει ταχύτατα και προσαρμόζεται στις ανάγκες της τηλεόρασης και των χορηγών και σίγουρα τα χρόνια που έρχονται θα φέρουν ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές κάνοντας το ράλι να μοιάζει με γκραν πρι στο χώμα και μετατρέποντάς το σε μια υπόθεση για πολύ λίγους.



Οι νικητές Κόλιν ΜακΡει και Νίκι Γκριστ με Φορντ Φόκους