Απόλυτη υπεροχή

Ο αέρας του πέμπτου πρωταθλήματος ώθησε τον Μίχαελ Σουμάχερ σε μια ακόμη νίκη και μάλιστα στην πατρίδα του, τη δεύτερη στην καριέρα του στο Χοκενχάιμ, την ένατη φετινή και την 62η συνολικά

Κυριακή 4 Αυγούστου 2002

Ο Σούμι έχοντας διαφορά 10+ δευτερολέπτων από το δεύτερο J.P. Μοντόγια, δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της απόλυτης υπεροχής της Φεράρι και με τη λήξη του αγώνα όλοι γνώριζαν ότι η διαφορά θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη.

Κόντρα στον εαυτό του λοιπόν ο Γερμανός, μετά την ισοφάριση του ρεκόρ του Φάτζιο πετυχαίνοντας την ένατη νίκη του ισοφάρισε και το ρεκόρ των εννέα νικών στην ίδια αγωνιστική περίοδο που κατείχε ο Ν. Μάνσελ, και φυσικά βάζει υποψηφιότητα για ακόμη καλύτερη επίδοση αφού απομένουν άλλοι πέντε αγώνες για την ολοκλήρωση του φετινού θεσμού.

Στο ανανεωμένο Χοκενχάιμ με τη μικρότερη διαδρομή φαινόταν ότι η «μάχη» θα δινόταν μεταξύ Φεράρι και Γουίλιαμς, Μίχαελ και Ραλφ Σουμάχερ. Τα πράγματα πάντως δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμενε ο Ρ. Σουμάχερ που δεν μπορούσε να απειλήσει τον αδελφό του και που έχασε κάθε ελπίδα για τη νίκη αλλά και τη δεύτερη θέση λόγω ενός απρογραμμάτιστου πιτ στοπ. Τα πιτ στοπ δούλεψαν υπέρ του Μοντόγια αφού εκτός του Ραλφ, άτυχος ήταν και ο Ρ. Μπαριτσέλο, που έχασε πολύτιμο χρόνο λόγω ενός αργού ανεφοδιασμού και τελικά τερμάτισε τέταρτος.

Ο Βραζιλιάνος έμεινε έτσι και τέταρτος στη βαθμολογία των Οδηγών, ένα βαθμό πίσω από τον Ρ. Σουμάχερ και πέντε από τον Μοντόγια, και θα χρειαστεί τύχη και υπερπροσπάθεια για να κατακτήσει τη δεύτερη θέση της τελικής κατάταξης και να χαρίσει το ένα δύο στη Φεράρι, που δεν αρκείται μόνο στον τίτλο των οδηγών και των κατασκευαστών αλλά επιθυμεί απόλυτη κυριαρχία. Με δεδομένη τη δυναμικότητα των ομάδων ο Ντ. Κούλθαρντ θα πρέπει να αισθάνεται ικανοποιημένος από την πέμπτη θέση του αγώνα και τους δύο βαθμούς, ενώ ο νεαρός ομόσταυλος του Ραϊκόνεν στάθηκε πάρα πολύ άτυχος, όταν το κλατάρισμα του πίσω αριστερού ελαστικού τον έστειλε αρχικά στα χαλίκια, μετά στα πιτ, και τέλος εκτός αγώνα.

Ο Σουμάχερ τη σημαία...
Στον αγώνα πάντως οι εγκαταλείψεις έφθασαν τις δώδεκα, οπότε κάθε τερματίσας πρέπει να αισθάνεται ευχαριστημένος, με ευτυχέστερο όλων τον N. Heidfeld που έφερε τη Sauber στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από το δεύτερο μονοθέσιο της ελβετικής ομάδας με τον F. Massa. Οσο για την τιμή των Jordan και Toyota, αυτή διασώθηκε από τους T. Sato και M. Salo αντίστοιχα. Απογοήτευση για τις Jaguar, BAR, Renault, Minardi και Arrows, που δεν κατάφεραν να δουν τη σημαία του τερματισμού. Ο επόμενος - 13ος - αγώνας του θεσμού θα πραγματοποιηθεί στην Ουγγαρία στις 18 Αυγούστου.



Ραλφ Σουμάχερ


Μοντόγια