Πρωτότυπο HYUNDAI

Παγκόσμια πρώτη του πρωτότυπου με την ονομασία OLV (Outdoor Lifestyle Vehicle), στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ

Κυριακή 19 Γενάρη 2003

Οπως φανερώνει και το όνομά του, το OLV «ενσαρκώνει» τη δυνατότητα μετατροπής του χώρου αποσκευών από ένα συμβατικό πορτμπαγκάζ σε χώρο φόρτωσης οχήματος τύπου pick up, επιτρέποντας τη μεταφορά μεγαλυτέρου όγκου φορτίων. Η οροφή αποτελείται από τρία τμήματα, τα οποία μπορούν να αφαιρεθούν ανεξάρτητα και ανάλογα με το πόσο ανοιχτό ουρανό επιθυμεί ο οδηγός, ο οποίος στη συνέχεια τα αποθηκεύει στη σχάρα οροφής.

Την κίνηση έχει αναλάβει ο δίλιτρος τετρακύλινδρος DOHC, που αποδίδει 200 ίππους, ο οποίος διαθέτει υπερτροφοδότη της BORG Warner και το σύστημα ψύξης εισερχόμενου αέρα (intercooler). Σύμφωνα με τους Κορεάτες το OLV είναι οικονομικό ως προς τη χρήση (και μελλοντικά και ως προς την τιμή), ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ασφάλεια, κάτι που γίνεται αντιληπτό και με την πρώτη ματιά χάρη στους προεξέχοντες προφυλακτήρες και τους αερόσακους (εμπρόσθιους και πλευρικούς).

Τα υλικά που επιλέχθηκαν για το εσωτερικό είναι ανθεκτικά στην καθημερινή χρήση (γρατσουνιές, χτυπήματα), η επεξεργασία των επιφανειών εξασφαλίζει μακροζωία, ενώ ως παράδειγμα για την ευκολία καθαρισμού αναφέρεται ότι το πάτωμα του χώρου αποσκευών μπορεί να καθαριστεί ακόμα και με τη χρήση λάστιχου! χωρίς κίνδυνο φθοράς στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.


Το OLV εκτός της ανθεκτικότητας συνδυάζει χρηστικότητα, ομαλή κύλιση, εύκολο χειρισμό και οικονομία καυσίμων. Κόντρα στο ρεύμα της εποχής, η άποψη της Hyundai για τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου (SUV), στηρίζεται σε ένα επιβατηγό και όχι σε ένα καθαρό εκτός δρόμου όχημα και αποτελεί μια πρόταση για το πως μπορούν να αποκτήσουν έναν πιο ευχάριστο χαρακτήρα. Το OLV αποτελεί προϊόν της συνεργασίας των τμημάτων έρευνας στην Κορέα και σχεδιασμού στις ΗΠΑ. Στις προθέσεις των δημιουργών του είναι να συνδυάσει ευελιξία, πολυχρηστικότητα, δυναμικές επιδόσεις και πολυμορφικότητα.