Δύο χιλιάδες εργαζόμενοι ήρθαν χτες, κυριολεκτικά από κάθε άκρη της χώρας, να διαδηλώσουν, διεκδικώντας το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία, με πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Δύο χρόνια βρίσκονται σ' ένα ιδιότυπο εργασιακό καθεστώς, αυτό του εκπαιδευόμενου, χωρίς ένσημα (ποιος προωθεί αλήθεια την ανασφάλιστη εργασία), χωρίς δώρα, άδειες, με το πενιχρό ξερό μεροκάματο του ανειδίκευτου εργάτη. Τι άκουσαν οι φύλακες σχολείων και πώς η κυβέρνηση επιβεβαίωσε την πολιτική της ρουσφετολογίας και των 40.000 θέσεων μερικής απασχόλησης που έχει εξαγγείλει ως λύση στην ανεργία:
«Ναι μεν...» από τον υπουργό Παιδείας, με την έννοια ότι είναι χρήσιμοι και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Αλλωστε, όπως λένε οι εργαζόμενοι, ποιος ν' αμφισβητήσει την προληπτική προσφορά τους στη φύλαξη των σχολείων (80% έχουν μειωθεί οι φθορές), αφού καθηγητές και γονείς είναι με το μέρος τους. «...αλλά», επειδή τους έστειλαν στο αρμόδιο υπουργείο Δημόσιας Διοίκησης. «...αλλά», του υφυπουργού Στ. Μπένου. Σε συνάντηση έξω από τη Βουλή, με παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης, με κλούβες που εμπόδιζαν την πρόσβαση στο υπουργείο Δημόσιας Διοίκησης, κάτω από τις οργισμένες φωνές τους, τον άκουγαν να λέει ότι θα πιέσει με εγκύκλιο τους δήμους να προκηρύξουν θέσεις με έμμεση βέβαια μοριοδότηση, γεγονός που δεν εξασφαλίζει τους 3.000 φύλακες, άρα θα χρειαστεί να κάνουν κλήρωση. Οσο για τα ένσημα δε δικαιούνται να τα πάρουν! Πολλοί διαδηλωτές μάλιστα φώναζαν ότι οι δήμοι θα προωθήσουν «τους δικούς τους» και δεν τους θέλουν! Η κοροϊδία φάνηκε ότι πήρε τέλος, όταν με επίμονες πιέσεις συναντήθηκαν με τον υπουργό Κ. Σκανδαλίδη και τους υποσχέθηκε ότι θα τους απαντήσει για το καθεστώς μονιμοποίησης σε 10 μέρες!
Τη συμπαράστασή του εξέφρασε ο βουλευτής του ΚΚΕ Τ. Τσιόγκας, υπογραμμίζοντας τη θέση του Κόμματος για πλήρη απασχόληση και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους, χωρίς τη μερική απασχόληση που προωθεί η κυβέρνηση στο Δημόσιο. Επισημαίνοντας τον περιορισμό του ρόλου των εργαζομένων στο να φυλάνε τα σχολεία και όχι να αστυνομεύουν μαθητές και καθηγητές.