Για την οδική συμπεριφορά φροντίζει η ρυθμιζόμενη ανάρτηση που περιλαμβάνει τα συστήματα IDS (Interactive Driving System) και CDC (Continuous Damping Control) τα οποία ελέγχουν την ταλάντωση και προσαρμόζονται στις συνθήκες δρόμου και οδήγησης. Νέα τεχνολογία βρίσκουμε και στα φώτα, που ενεργοποιούνται αυτόματα στο σκοτάδι.
Το νέο Astra, είναι μακρύτερο κατά 14 εκ., φαρδύτερο κατά 2 εκ. ενώ έχει ψηλώσει κατά 1,6 εκ. Το μεταξόνιο έχει φθάσει στα 2,61 μέτρα μεγαλώνοντας έτσι και τους διαθέσιμους χώρους στο σαλόνι, που πρέπει να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Ολοι οι κινητήρες είναι τεχνολογίας ECOTEC, με τον μικρότερο στα 1,4 λίτρα, ενώ ο κορυφαίος για την ώρα θα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος των 175 ίππων. Για τον ισχυρότερο κινητήρα υπάρχει και ένα εξατάχυτο σαμάν, ενώ εκτός του χειροκίνητου των πέντε σχέσεων θα υπάρχει διαθέσιμο και το ημιαυτόματο Easytronic.