Με αφορμή τη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης, η δραματική σχολή του ΠΑΣΟΚ ανέθεσε στον σταρ της σχολής Χάρη Καστανίδη να παρουσιάσει το πρόγραμμα. Ως νέος κονφερανσέ, ο Καστανίδης ξεπέρασε από κάθε άποψη τον αλησμόνητο Γιώργο Οικονομίδη, μετατρέποντας το βήμα της Εκθεσης σε πίστα της Αίγλης Ζαππείου. Αφού έκανε έναν πρόλογο, αντάξιο του κόντρα ξυρίσματος πάνω στη φράπα που συγκρατεί τη μεγαλοφυΐα του Χάρη, με φωνή κατάλληλη για να ανακοινώσει τα αποτελέσματα στα καλλιστεία κάλεσε τον πρωθυπουργό στη βήμα. Και εγένετο ντεφιλέ. Κοιτώντας τον Χάρη προσεκτικά, αναρωτιόμουν από πού έλκει τη δύναμή του αυτός ο ηθοποιός, που έχει πάρει στα σοβαρά το ρόλο του, πιστεύοντας ότι είναι στέλεχος πολιτικό. Η δραματική σχολή, είπα μέσα μου. Από κει έλκει τη δύναμή του.
Ετσι ξεκίνησε και συνεχίζεται έως τις μέρες μας η ιστορία της δραματικής σχολής. Συχνά - πυκνά οι ηθοποιοί έπαιρναν μέρος και σε Υπουργικά Συμβούλια και έκαναν πως συνομιλούσαν με τον πρωθυπουργό, καμιά φορά ψήφιζαν και τις αποφάσεις του. Αξέχαστοι θα μας μείνουν οι ρόλοι του Χριστοδουλάκη στο υπουργείο Οικονομικών, του Βενιζέλου στο ρόλο του υπουργού Πολιτισμού - αν και λίγο υπερβολικός, πάντα όμως με θαυμάσια άρθρωση-, ο δε Χρυσοχοΐδης αξεπέραστος στο ρόλο του Επιθεωρητή Κλουζό.