Πληροφορίες αναφέρουν ότι η γερμανική εταιρία ΧΑΝΣΑΝ ΛΑΪΝ συζητά εξαγορά της ακτοπλοϊκής εταιρίας HELLAS FERRIES
Το αποτέλεσμα αναμένεται να δημοσιοποιηθεί μετά τις εκλογές, προκειμένου να αποφύγει η κυβέρνηση το τεράστιο πολιτικό κόστος, αφού δικό της «επίτευγμα» είναι η μονοπώληση των ακτοπλοϊκών γραμμών από τρεις και μόνο εταιρίες, τις Μινωικές Γραμμές, την ΑΝΕΚ και τις Επιχειρήσεις Αττικής.
Η γερμανική εταιρία που επιδιώκει να πατήσει πόδι στο Αιγαίο, σύμφωνα με τις πληροφορίες λέγεται ΧΑΝΣΑΝ ΛΑΪΝ, ενώ εκπρόσωποί της θεάθηκαν να ταξιδεύουν με το επιβατικό πλοίο ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ, την Τετάρτη και να φωτογραφίζουν τους χώρους του πλοίου.
Το έδαφος για την παράδοση του «τέταρτου όπλου» της χώρας στις πολυεθνικές, με ό,τι αυτό σημαίνει για τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας - ιδιαίτερα στο Αιγαίο - την εθνική άμυνα αλλά και τις 20.000 θέσεις εργασίας στην ακτοπλοΐα, άρχισε να το προετοιμάζει η κυβέρνηση, με τη στήριξη και της ΝΔ, από την 1η Γενάρη 1999. Τότε τέθηκε σε ισχύ ο κανονισμός - έκτρωμα της Ευρωπαϊκής Ενωσης 3577/92, αίροντας το καμποτάζ (την αποκλειστική εκμετάλλευση των ελληνικών θαλασσών από πλοία με ελληνικά πληρώματα και ελληνική σημαία) στον τομέα της κρουαζιέρας.
Παράλληλα, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας τροποποίησε τον Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου και ήδη θεωρούνται ελληνικά τα πλοία που φέρουν σημαία των χωρών - μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ενώ έτοιμο έχει το νέο θεσμικό πλαίσιο της ακτοπλοΐας για μετά τις εκλογές. Η χαριστική βολή θα δοθεί το 2004, οπότε θα αρθεί το καμποτάζ και στο χώρο της ακτοπλοΐας.