Το τείχος σιγής των καναλιών στα εγκλήματα στους χώρους δουλιάς είναι πιο αδιαπέραστο από το παχύ στρώμα τσιμέντου που έθαψε τον άτυχο Αλέξι Μπάτσι...
Φροντίζει πάντα η κυβέρνηση να μπουκώνει με ζουμερά φιλέτα τους μεγαλοκαναλάρχες, φυσικά στη βάση της αμοιβαιότητας. Μόνο η πίτα της κρατικής διαφήμισης, ύψους πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, αρκεί για να καλύπτει τα τεράστια έξοδα των καναλιών. Καλοταϊσμένα εμπορικά κανάλια, ειδικά σε προεκλογική περίοδο, είναι «εκ των ων ουκ άνευ» για μια «επιτυχή» προεκλογική καμπάνια. Οι ομιλίες του πρωθυπουργού είναι σε «ζωντανή σύνδεση», ενώ κάθε κυβερνητική «δράση» τυγχάνει προνομιακά σκανδαλώδους προβολής... Η κυβέρνηση κάνει ό,τι μπορεί, για να παίρνουν όλοι από την πίτα, αλλά ορισμένοι δεν ικανοποιούνται από το μερίδιό τους...
Η παραπληροφόρηση και η αποχαύνωση της κοινής γνώμης, η υφαρπαγή τελικά της λαϊκής ψήφου, η ενίσχυση του δικομματισμού, συνιστούν βασική αποστολή των καναλιών. Ιδεολογικοί θεματοφύλακες του συστήματος δεν αφήνουν καμία χαραμάδα «εισόδου» σε ανατρεπτικές ιδέες. Το ΚΚΕ είναι «μόνιμα» κομμένο... Αντίθετα, μπορούν να επιβάλουν στην πολιτική σκηνή τα δικά τους «προϊόντα» και «αστέρες» - πρόσφατο παράδειγμα ο Σβαρτσενέγκερ... Είναι, άραγε, τυχαίο ότι ο Κ. Σημίτης ξεκίνησε την προεκλογική εκστρατεία του βλέποντας έναν έναν τους μεγαλοκαναλάρχες;...