Μια πρωτοποριακή πρόταση φέρνει η Piaggio στο χώρο των σκούτερ τουρισμού. Το X9 υιοθετώντας προωθημένες σχεδιαστικές και τεχνολογικές απόψεις προσπαθεί να συνδυάσει τις δυνατότητες ενός σκούτερ εντός της πόλης, μιας μοτοσικλέτας σε μια εκδρομή, καθώς και την άνεση ενός αυτοκινήτου
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό δικτύωμα εξασφαλίζοντας αυξημένη ακαμψία. Το πρόβλημα με τη μετατόπιση βάρους του μισογεμάτου ρεζερβουάρ μειώθηκε με τη μεταφορά του προς τα κάτω. Το φωτισμό έχουν αναλάβει 2 λάμπες αλογόνου που καλύπτονται από ενιαίο κρύσταλλο, ενώ για να κάνετε αισθητή την παρουσία σας υπάρχουν διπλά φώτα και στην ουρά. Το τιμόνι κινείται ανεξάρτητα από το παρμπρίζ που είναι σταθερό, όπως και τα αναλογικά όργανα.
Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα υδραυλικό πιρούνι 35 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχουν 2 αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 14 ίντσες εμπρός και 13 ίντσες πίσω. Τα τρία δισκόφρενα είναι μια πρωτιά της Piaggio για την κατηγορία, και ενισχύονται από ένα σύστημα ταυτόχρονης ενεργοποίησης από την αριστερή μανέτα. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος υδρόψυκτος μονοκύλινδρος 250 κ.εκ., αποδίδει 20 ίππους, η τελική ταχύτητα είναι 120 χλμ/ώρα, ενώ η κατανάλωση είναι κάτι περισσότερο από 3 λίτρα/100 χλμ.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται: ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτες βενζίνης, θερμοκρασίας, ρολόι - θερμόμετρο και κομπιούτερ ταξιδιού με ενδείξεις για προγραμματισμένη συντήρηση.