Opel Astra Coupe
Ιταλικό ντιζάιν - γερμανική ποιότητα

Τον απόλυτο συνδυασμό επιχειρεί η Opel με το Astra Coupe. Εμπιστεύεται το επιτυχημένο σχήμα του Astra στα χέρια του «μάγου» Bertone, προσφέροντας έτσι τη γερμανική ποιότητα και το ιταλικό ντιζάιν σε ένα θελκτικό πακέτο

Σάββατο 29 Απρίλη 2000 - Κυριακή 30 Απρίλη 2000

Η Opel, έχοντας σταματήσει την παραγωγή του Calibra από το 1997, είχε ένα κενό στην γκάμα της και μάλιστα σε έναν τομέα που έχει γράψει μεγάλη ιστορία. Ο Bertone είχε να αντιμετωπίσει έναν έντονο ανταγωνισμό, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να διατηρήσει το βασικό σχήμα. Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα που παραπέμπει στο Astra Χάτσμπακ, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίζει χάρη σε κάποιες λεπτομέρειες. Προβολείς, μάσκα, προφυλακτήρες, καθώς και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο είναι οι πλέον ορατές διαφορές. Το πλαίσιο έχει παραμείνει το ίδιο, όπως και το μεταξόνιο και το μετατρόχιο. Σχεδόν όλο το υπόλοιπο Coupe χρησιμοποιεί διαφορετικά τμήματα από αυτά του Astra. Φυσικά, ενισχύσεις υπάρχουν όπου κρίθηκε αναγκαίο, όπως π.χ. οι θόλοι των αναρτήσεων ή τα μαρσπιέ. Το Coupe έχει βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με το γνωστό μας Astra, αφού καλείται να αντιμετωπίσει και ισχυρότερα φορτία. Η γκάμα των κινητήρων θα προσφέρει από 115 έως 190 άλογα. Η ανάρτηση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις και το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτροϋδραυλικά υποβοηθούμενο. Ο συνδυασμός ιπποδύναμης, ανάρτησης και διεύθυνσης δίνει μία αίσθηση πολιτισμένου Coupe και όχι ενός απόλυτου εργαλείου επιδόσεων. Προσφέρει έτσι άνεση και επιδόσεις, απευθυνόμενο σε οδηγούς που δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν για χατίρι του «γκαζιού» ένα ξεκούραστο, γρήγορο ταξίδι.


Η συμπεριφορά στο δρόμο, σε συνδυασμό με τα καλά φρένα - 4 δισκόφρενα, τα εμπρός, αεριζόμενα και στάνταρ ABS - δεν προβληματίζει ούτε στα όρια, διατηρώντας το φιλικό χαρακτήρα που σαφέστατα επιδίωξε η Opel.

Το εσωτερικό είναι ποιοτικό χωρίς να προκαλεί και λεπτομέρειες όπως τα περιγράμματα χρωμίου στα όργανα και το τιτάνιο στην κονσόλα, θα εκτιμηθούν περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου, παρά με την πρώτη ματιά. Στη σύντομη γνωριμία μας με το αυτοκίνητο στη Σαρδηνία κρίναμε ικανοποιητική την πλευρική στήριξη των καθισμάτων, καθώς και την πρόσβαση στις πίσω θέσεις. Στη χώρα μας το Astra Coupe αναμένεται το φθινόπωρο με κινητήρες 1.800 και 2.000 κ.εκ. Ο 2,2 νέος κινητήρας μάλλον δε θα εισαχθεί, αφού σκοντάφτει στην ελληνική φορολογία. Ο 1.800άρης θα έρθει δυναμωμένος στους 125 ίππους, ενώ ο 2λιτρος τούρμπο αποδίδει 190 άλογα. Η τιμή θα ξεκινά περίπου από τα 8.200.000 δρχ.