Μερικά από αυτά τα τερτίπια - παγίδες κατέγραψε μέσα από τις καταγγελίες των καταναλωτών το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με αφορμή το φυλλάδιο που μοιράζεται αυτές τις μέρες στα σούπερ μάρκετ, με το οποίο οι ιδιοκτήτες τους (σε μια προσπάθεια να διασκεδάσουν την αγανάκτηση των εργαζομένων για τις συνεχείς ανατιμήσεις) παρουσιάζουν τις επιχειρήσεις τους ούτε λίγο ούτε πολύ σαν... κοινωφελή ιδρύματα.
Το να βρίσκεται κανείς μπροστά σε ομοειδή προϊόντα διαφορετικών εταιριών, διαφορετικών ποσοτήτων και συσκευασιών με ένα μόνο καρτελάκι τιμής μπροστά τους είναι κάτι με το οποίο λίγο έως πολύ όλοι οι καταναλωτές έχουν έρθει αντιμέτωποι. Αυτό είναι από τις πιο συνηθισμένες «παραλείψεις» - τερτίπια παραπλάνησης που παρατηρούνται στα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, στο καρτελάκι συνήθως αναγράφεται η τιμή του φθηνότερου προϊόντος. Επίσης, παρατηρείται το φαινόμενο άλλη τιμή να αναγράφεται στο ράφι και άλλη τελικά να χρεώνεται στο ταμείο. Η συνήθης δικαιολογία είναι ότι το προϊόν έχει ανατιμηθεί, αλλά... δεν έχει προλάβει η επιχείρηση να αλλάξει την τιμή στο ράφι!
Χώρια απ' όλα αυτά, το κατά πόσο τα προϊόντα ψύξης ή κατάψυξης των σούπερ μάρκετ είναι ασφαλή για κατανάλωση είναι ένα ζήτημα που χωράει έντονο προβληματισμό και ασφαλώς απαιτεί σοβαρό έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες που υποτίθεται είναι επιφορτισμένες μ' αυτόν το ρόλο. Είναι, δηλαδή, ένα σοβαρό ερώτημα το κατά πόσο ασφαλή είναι προϊόντα που μένουν με τις ώρες εκτός ψυγείου κατά τη μεταφορά τους από τα φορτηγά ψυγεία στα ράφια των σούπερ μάρκετ ή στην κατάψυξη.