Γρηγοριάδης Κώστας |
Η συγκεκριμένη εταιρία αυτοδιαφημίζεται σημειώνοντας ότι το εγχείρημα «δεν έχει ως στόχο τη φθορά ή την απαξίωση του δημόσιου σχολείου και του καθηγητή, αλλά αντίθετα στοχεύει στην αναβάθμισή τους μέσα από την έκφραση της άποψης των μαθητών, δηλαδή των χρηστών των υπηρεσιών τους» και φιλοδοξεί τα αποτελέσματα «να βοηθήσουν» την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να εντοπίσει προβλήματα. Στην πραγματικότητα είναι μια ακόμα παρέμβαση που αφήνει στο απυρόβλητο την εκπαιδευτική πολιτική, αποτελώντας ανοιχτή παρέμβαση στο δημόσιο και δωρεάν σχολείο, επιχειρώντας να μεταφερθεί η ευθύνη στους εκπαιδευτικούς και πριμοδοτώντας έμμεσα την ιδιωτική παραπαιδεία.