ΓΚΑΖΙΕΣ
Κυριακή 28 Μάη 2000

ΤΟ ΠΡΩΤΟ Toyota διατέθηκε στην Ευρώπη το 1963. Ηταν ένα Crown 1.900 κ.εκ.. Το 2000 η Toyota έπιασε έναν ιστορικό αριθμό. Το υπ' αριθμόν 10.000.000 αυτοκίνητο της Toyta που διατέθηκε στη Γηραιά Ηπειρο ήταν ένα Avensis με πετρελαιοκινητήρα D4-D αμέσου ψεκασμού. Το Avensis που παραδόθηκε στη Δρέσδη ήταν κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Μπέρναστον στη Μεγάλη Βρετανία. Αυτό το σημείο υπογράμμισε και ο πρόεδρος και η ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Motor Europe, κ. Ινάι που δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ότι το αυτοκίνητο με τον αριθμό 10.00.000 κατασκευάστηκε και διατέθηκε στην ίδια ήπειρο, κάτι που δείχνει και το ενδιαφέρον της εταιρίας για την ευρωπαϊκή αγορά. Η Toyota στοχεύει μέχρι το 2005 να πουλά 800.000 αυτοκίνητα ετησίως, εδραιώνοντας την πρώτη θέση Ιάπωνα κατασκευαστή στην Ευρωπαϊκή Αγορά

ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ Scenic πέρασαν από τη γραμμή παραγωγής της Renault, επιβεβαιώνοντας και αριθμητικά την εμπορική επιτυχία του γαλλικού πολυμορφικού. Από την παρουσίασή του τον Σεπτέμβρη του 1996 το Scenic δεν έχασε ποτέ την πρώτη θέση της κατηγορίας, καταλαμβάνοντας μάλιστα μερίδια της τάξης του 65%. Η παραγωγή του πολυμορφικού μοντέλου ανέβηκε από τα 300 στα 1.800 κομμάτια ημερησίως ώστε να ανταποκριθεί στη ζήτηση, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η παραγωγή του και στη Βραζιλία. Η γκάμα του Scenic εμπλουτίστηκε με την τετρακίνητη έκδοση, ενώ αναμένονται μοντέλα με προενεργό ενεργό κιβώτιο DPO καθώς και με νέο τουρμποντίζελ κινητήρα 105 ίππων.


Η ΠΡΩΤΗ παρτίδα του στέισον Lada έφτασε στη χώρα μας και άρχισαν να διατίθενται στην αγορά. Το Lada Grand Tour είναι βασισμένο στο γνωστό μας 110 - Libra 1,5l. Το 111 συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του τετράθυρου με την πρακτικότητα και τις μεταφορικές δυνατότητες ενός στέισον, σε τιμή που ξεκινά από 2.790.000 δρχ. Το Lada III Grand Tour διαθέτει κινητήρα 1.500 κ.εκ. και διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού.