Η αύξηση της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης κατά 28,59% από την αρχή του χρόνου ισοδυναμεί με περίπου 21 ευρωλεπτά το λίτρο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους γιωταχήδες
Eurokinissi |
Η επιβάρυνση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους εργαζόμενους στην Ελλάδα. Ακόμη και με βάση τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, η αύξηση της τιμής στην αμόλυβδη βενζίνη κατά 28,59%, από τις αρχές του χρόνου, ισοδυναμεί με τουλάχιστον 21 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο. Αυτό σημαίνει, ενώ στις στις αρχές του 2005 που η τιμή της αμόλυβδης ήταν - σύμφωνα με το υπουργείο - 74 λεπτά το λίτρο, κάποιος πλήρωνε 37 ευρώ για να φουλάρει το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου (50 λίτρα), σήμερα πληρώνει για την ίδια ποσότητα βενζίνης 47,5 ευρώ! Επιβαρύνθηκε δηλαδή με περίπου 10,5 ευρώ.
Και βέβαια, θα είχε ενδιαφέρον, αφού το υπουργείο Ανάπτυξης αρέσκεται στις συγκρίσεις και στη «γλώσσα» των ποσοστών, να παραθέσει η κυβέρνηση και συγκριτικά στοιχεία για την ποσοστιαία επιβάρυνση από την τιμή της βενζίνης στους μισθούς των εργαζομένων στις άλλες χώρες της ΕΕ και στην Ελλάδα; Ωστόσο, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα του παιχνιδιού με τους αριθμούς, οι τιμές αυτές δημιουργούν σημαντικά προβλήματα.
Οσο για την κυβερνητική παρέμβαση, είναι ενδεικτικό ότι την προηγούμενη εβδομάδα με τη μέση τιμή στα 92,5 λεπτά το λίτρο, το υπουργείο Ανάπτυξης ενημέρωνε τις Νομαρχίες να κάνουν ελέγχους, ώστε η τιμή πώλησης να μην ξεπεράσει τα... 96 λεπτά! Με την ίδια λογική, αυτή τη βδομάδα επιτρέπεται η πώληση ακόμη και στα 98 λεπτά το λίτρο!!! Μέχρι την ερχόμενη βδομάδα, που θα ξεπεραστεί και αυτό το όριο χωρίς καμία επίπτωση στους εμπόρους.