47ο ΡAΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Παράδοση και εκσυγχρονισμός
Κυριακή 4 Ιούνη 2000

Την παράδοση με τις σύγχρονες αγωνιστικές προδιαγραφές προσπάθησαν να συνδυάσουν οι διοργανωτές στο 47ο Ράλι ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. Η ΕΛΠΑ έχει επικεντρώσει την προσοχή της στην ασφάλεια οδηγών και θεατών ενώ έχει προσπαθήσει να προσφέρει τις απαραίτητες διευκολύνεις στις εργασιακές ομάδες. Καρδιά του αγώνα θα είναι η όμορφη ΙΤΕΑ, ενώ η εκκίνηση θα δοθεί για μια ακόμη φορά από τους πρόποδες της Ακρόπολης την Παρασκευή στις 09.30.

Την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος στα ελληνικά και ξένα ερασιτεχνικά πληρώματα ενώ την Πέμπτη είναι η σειρά των εργοστασιακών ομάδων που έχουν εκλεγεί από την FIA και ανάμεσά τους περιλαμβάνονται και οι τρεις κορυφαίες ελληνικές συμμετοχές. Το πρώτο σκέλος ξεκινά την Παρασκευή και μετά την εκκίνηση ακολουθούν πέντε ειδικές. Το δεύτερο σκέλος το Σάββατο είναι προγραμματισμένες 7 ειδικές εκ των οποίων οι δύο είναι επαναλαμβανόμενες. Το σέρβις παρκ βρίσκεται στον Παρνασσό σε ένα κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο, όπου οι εργοστασιακές ομάδες θα δώσουν το δικό τους αγώνα για την καλύτερη προετοιμασία των αυτοκινήτων. Την Κυριακή θα πραγματοποιηθεί το τρίτο και τελευταίο σκέλος. Οι ειδικές είναι επτά εκ των οποίων οι δύο επαναλαμβανόμενες. Το άθροισμα των ειδικών διαδρομών είναι 19 και το μήκος τους φθάνει τα 403 χλμ. Ενώ το σύνολο των χιλιομέτρων είναι 1.397,6. Ο τερματισμός έχει προγραμματιστεί στην Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής. Οι φίλοι του αυτοκινήτου θα μπορούν να ενημερώνονται μέσω ειδικής υπηρεσίας της ΤELESTET που είναι και ο μέγας χορηγός του αγώνα.

Η ΕΛΠΑ γνωρίζοντας τις απαιτήσεις της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου - φέτος αντικατέστησαν το ράλι της Κίνας με το ράλι της Κύπρου λόγω κακής οργάνωσης - έχει ρίξει μεγάλο βάρος στον καλό συντονισμό όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ετσι, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Αστυνομία, Τροχαία, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ και θεραπευτήριο «Υγεία» καλούνται να συνεργαστούν για την καλύτερη δυνατή διοργάνωση και την ταχεία επέμβαση αν χρειαστεί. Σε κάθε ειδική θα υπάρχουν ασθενοφόρα και οχήματα άμεσης επέμβασης εξοπλισμένα με πυροσβεστήρες. Την τάξη στους θεατές καλούνται να επιβάλουν οι κριτές που όπως πάντα παίζουν το ρόλο των αφανών ηρώων. Εκτός του επίγειου θα υπάρχει και εναέριος έλεγχος με ελικόπτερο, ενώ έχει δημιουργηθεί και μια ομάδα αμέσου δράσεως με μοτοσικλέτες εντούρο που θα επεμβαίνει όπου χρειαστεί.


Το ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των καλύτερων αλλά και πιο σκληρών αγώνων. Το ενδιαφέρον των ομάδων είναι αυτονόητο, όχι μόνο επειδή συμπεριλαμβάνεται στο αγωνιστικό καλεντάρι αλλά και επειδή ο «εθνικός μας αγώνας» έχει ειδικό βάρος και την ανάλογη διαφημιστική ανταποδοτικότητα. Οπως είναι φυσικό λοιπόν, οι εργοστασιακές ομάδες δίνουν το «παρών» στο σύνολό τους ενώ και ο «αφρός» την ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου συμμετέχει σύσσωμος.

Οδηγίες για ασφαλή παρακολούθηση του αγώνα

Οι θεατές αποτελούν πάντα μια σημαντική παράμετρο για την επιτυχία κάθε αγώνα. Η συμμετοχή τους δίνει ένα μέτρο για το ενδιαφέρον των ανθρώπων που τελικά αποτελούν και το στόχο των εργοστασίων, που ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να διαφημιστούν. Η σωστή παρακολούθηση του αγώνα από την πλευρά των θεατών εκτός του ότι συμβάλλει στην καλύτερη διοργάνωση, βοηθά ώστε να ελαχιστοποιούνται πιθανότητες ατυχήματος. Η οργανωτική επιτροπή ζητά από τους θεατές



Ντιντιέ Οριόλ_Ντ. Ζιρόντ. Παλιοί «γνώριμοι» του «Ακρόπολις». Επίσημη συμμετοχή της ΣΕΑΤ


Αρμιν Σβαρτς_Μ. Ιμερ. Η μία από τις δύο συμμετοχές της εργοστασιακής ομάδας της Σκόντα


Γιούχα Κάνκουνεν_Γ. Ρέπο και Σουμπαρού Ιμπρέζα


Ο πρωταθλητής Ελλάδας Λ. Κύρκος με τον Γ. Πολυζώη θα δόσουν για άλλη μια φορά δυναμικό παρών με το Φορντ Εσκορτ